Перейти к содержанию

Новости Дефіцит кадрів, незрозуміла концепція і "магія Arkane" - розслідування Шрайєра про Redfall


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Запуск Redfall обернувся катастрофою — новий проект Arkane став одним із найнижчих релізів року. Чому відома студія раптом опростоволосілася? Журналіст Джейсон Шрайєр (Jason Schreier) поспілкувався з авторами гри та розповів про болісну розробку вампірського екшену.

rssImage-9aa647ebb31b41a15b92e0f52eb03365.jpeg

  • Виробництво Redfall розпочалося у 2018 році. Тоді власники ZeniMax, батьківської компанії Bethesda Softworks та Arkane, мали намір продати холдинг. Щоб підвищити привабливість ZeniMax в очах потенційних покупців, керівництво просило свої студії наголошувати на іграх-сервісах з мікротранзакціями. Вимога була суворою, але невдовзі на світ з'явилися «сервісні» Fallout 76 і Wolfenstein: Youngblood.
  • Після комерційного провалу Prey (2017) господарі Arkane хотіли, щоб колектив випустив масовіший продукт — ним і мав стати онлайн-шутер Redfall. Директорами проекту були призначені ветерани Харві Сміт (Harvey Smith) та Рікардо Бер (Ricardo Bare). Майбутній бойовик описували словами «розрахована на багато користувачів гра від Arkane».
  • Підлеглі Сміта і Бера спочатку поставилися до задуму з ентузіазмом, але час минав, а чітке бачення Redfall не складалося. Співробітників Arkane дратувала постійна зміна ігор-орієнтирів, через яку кожен відділ мав дуже розпливчасте подання про проект. Вирішити суперечності між одиночним та мережевим компонентами дизайну так і не вдалося.
    Крім того, Redfall народжувалася в обстановці кадрового голоду. Студія в Остіні, відповідальна за проект, налічувала менше 100 співробітників — цього достатньо для сюжетної гри на кшталт Prey, але для створення великого мережевого хіта потрібно значно більше фахівців. Хоча колективу допомагали студія Roundhouse та аутсорсери, рук все одно не вистачало.
  • Неприємності підточували бойовий дух команди Arkane. Фахівці, які не хотіли займатися мультиплеєром, звільнялися. За підрахунками Шрайєра та його співрозмовників, до кінця розробки Redfall зі студії пішли близько 70% авторів Prey.
  • Поповнити кадрові втрати виявилося важко. За ZeniMax закріпилася репутація компанії із зарплатами нижчими за середні. Крім того, Redfall ще не була анонсована, через що кандидати не отримували конкретного опису проекту. Arkane потребувала експертів, які працювали з мережевисм екшенами, а резюме надсилали люди, які бажають робити immersive sim.
  • У вересні 2020-го корпорація Microsoft придбала ZeniMax. В Arkane сподівалися, що нові боси скасують багатостраждальний бойовик або дозволять перетворити його на одиночну пригоду. У результаті участь Microsoft звелося лише до скасування версії PlayStation.
  • Намічені в Arkane терміни виходу Redfall наближалися, а гра була не готова до релізу. Спочатку старт призначили на осінь 2022-го, але пізніше його відклали до початку 2023-го, а потім перенесли на травень. При цьому Сміт та інші лідери переконували колектив, що ситуація налагодиться, коли Arkane закінчить роботу над графікою та усуне баги. У студії зазвучало словосполучення "магія Arkane".
    • Шрайєр згадує історії з BioWare - там теж сподівалися на "магію", яка допоможе витягнути проект із виробничого кошмару та створити шедевр.
  • У недавньому інтерв'ю Eurogamer Харві Сміт стверджував, що ще на ранніх етапах розробки він висловлювався проти ідеї вбудувати магазин у Redfall. Однак джерела Шрайєра малюють іншу картину — цілих три роки Arkane і Bethesda розглядали гру як проект із мікротранзакціями. Від планів було вирішено відмовитися лише 2021-го, коли термін «гра-сервіс» вже викликав негативну реакцію серед геймерів.

Про якісь плани порятунку Redfall у розслідуванні Шрайєра не йдеться – ймовірно, після кількох апдейтів Microsoft та Arkane дозволять невдалому ексклюзиву тихо померти.

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.