Jump to content

Новости Автори Alan Wake II користувалися фанатською «віки» для створення гри


Новостник

Recommended Posts

  • Новостник

Творчий керівник Remedy Сем Лейк (Sam Lake) подякував гравцям, які підтримують актуальність фанатської «віки» за франшизою Alan Wake. Ці дані стали в нагоді їм в час розробки сіквела.

rssImage-16282175494b06275ac1232fbeae1489.png

Лейк розповів про цей час подкасту, який він відвідав разом з гейм-директором Кайлом Роулі (Kyle Rowley). Коли розробникам потрібно було згадати якісь деталі з оригінальною грою, вони могли швидко підглянути у фанатські матеріали.

Звичайно, вся робота над Alan Wake II не могла бути побудована таким чином. Роулі зазначив, що в Remedy є ціла команда наративних дизайнерів, окрім сценаристів. Саме на плечі «наративників» покладено обов'язок із ведення внутрішньої документації, де зафіксовано всі перипетії сюжету та деталі.

На цю новину несподівано відреагував співробітник Ubisoft Massive Палле Хоффштейн (Palle Hoffstein). Розробник підтвердив, що багато девелоперів користуються фанатськими «віками» за своїми іграм — їм зручніше вбити питання в пошуковику браузера, ніж піднімати внутрішні документи.

 

Edited by Трейдер (see edit history)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.