Перейти к содержанию

Новости Один із головних лиходіїв Baldur's Gate III міг стати компаньйоном


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Фанати Baldur's Gate III періодично просять Larian Studios перетворити того чи іншого персонажа на супутника головного героя. Наприклад, часто зустрічаються благання про роман з лордом Горташем. Якщо вірити Свену Вінке (Swen Vincke), розробники були близькі до того, щоб один із трійці антагоністів перейшов у розряд компаньйонів.

rssImage-01ea04595a86e7fb820e80386d0572ca.jpeg

Вінке зізнався, що в релізну версію Baldur's Gate III не потрапив цілий список потенційних супутників. Коли його запитали про улюбленого компаньйона, від якого довелося відмовитися, очільник Larian назвав лиходія другого акту - Кетерика Торма.

У підсумковій версії сценарію загін головних героїв здобуває перемогу над Тормом і здійснює спойлерну дію. Однак девелопери розглядали ще один шлях розвитку подій - переконати генерала приєднатися до справи протагоніста. За словами Вінке, у грі все ще можна похитнути впевненість Кетерика - у минулому саме цей момент приводив до вербування. Однак від цієї ідеї колектив був змушений відмовитися, коли почалося перероблення другого розділу.
"Ми вирізали цю частину, коли переглядали другий акт, оскільки ми застрягли на ньому. Кетерик мав перебувати в таборі, поки загін боровся з Горташем і Орін. Він ставав джерелом інформації про цих двох, а також міг перетягнути протагоніста на свій бік. Це була чудова історія, але так уже вийшло."
Свен Вінке

Також із гри довелося прибрати кілька локацій, серед яких палац королеви гіт'янки Влаакіт, астральний план, фортеця Кендлкіп і навіть саме пекло. Larian намагалася витримати баланс між відчуттям дослідження і різноманітністю локацій, тому згадані вище області і пішли під ніж. В іншому разі всі вони виявилися б занадто маленькими.

"Був момент, коли карти мали бути меншими за розміром, тому ми збиралися додати більше найрізноманітніших місць для вивчення. Однак це негативно позначилося б на відчутті пригоди. Ось чому ми прибрали значну частину локацій. Нам довелося витримувати крихкий баланс, щоб зробити області правильного розміру, та й ми багато чого написали. Ви навіть не уявляєте як багато сторінок сюжету для цих зон у нас було. Якісь хороші, а якісь погані."
Свен Вінке

У рамках конференції GDC 2024 керівник розповів багато чого цікавого про третю Baldur's Gate. Наприклад, Вінке назвав угоду зі Stadia дуже дурним кроком.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.