Перейти к содержанию

Новости Філ Спенсер — про застій індустрії, величезні бюджети ігор та проблеми ексклюзивів


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Поточний стан ігрової індустрії викликає безліч запитань. Тому видання Polygon скористалося можливістю, що підвернулася, і поставило їх керуючому директору Microsoft Gaming Філу Спенсеру (Phil Spencer).

rssImage-6dd9b3a13dd861975b3609096fa7fde5.jpeg

Для виробництва ААА-тайтлів необхідно витратити кілька років, а також залучити велику команду в сотні, якщо не тисячі, людей. Часом, як заявив Спенсер, бюджет відеоігор може доходити до 300 мільйонів доларів. На думку керівника, нині індустрії доводиться мати справу з цілим клубком труднощів, які якраз з'явилися через астрономічні бюджети ААА-проектів.

Ось головні проблеми, які виділив Філ:

  • Через дорожнечу виробництва ігор видавці все менше хочуть йти на ризик. Якщо в минулому потрібно було продати кілька сотень тисяч копій, щоб відбити витрати, то тепер ідеться про тираж у мільйони одиниць. Як пояснив Спенсер, це дуже велике число для світу, в якому щодня виходять нові ігри. "Чи піду я на ризик, щоб випустити проєкт за новою франшизою? На мій погляд, ситуація сильно б'є по креативності, що мені не подобається. Але ж творчість має лежати в основі геймінгу", - поскаржився Філ.
  • Вартість особливо висока для ексклюзивів, оскільки їхня аудиторія менша, а бюджет залишається приблизно таким самим. Подібним проєктам необхідно забезпечити собі додатковий прибуток, щоб покрити витрати на виробництво консолей. Чим більше розростається бюджет для створення гри, тим менш вигідною стає ідея ексклюзивності, пояснив бос Xbox.
  • За останній рік консольний ринок не виріс, стверджує Спенсер. Продажі пристроїв зростають, але не кількість нових користувачів, які посприяли б розвитку напряму, - багато хто лише переходить на новіші консолі. У підсумку без припливу свіжої крові компанії звертають увагу на споживачів конкурентів.

00570.RLV7DyB.thumb.jpg.e1b9f800c9ddac0227f752f90edb8d60.jpg

"У вас не вийде досягти успіху, якщо ви не залучите клієнтів інших видавництв або платформотримачів. Оскільки ви не можете знайти нових покупців для своїх ігор, у результаті всі претендують на загальний пул клієнтів."
Філ Спенсер

Керівник приділив особливу увагу відсутності зростання в індустрії. Багато ігрових компаній торгуються на біржі, тому повинні показувати хороші цифри у звітах. Адже який сенс купувати акції фірми, яка не росте в ціні? Поточний застій і прогнози щодо зменшення кількості активних користувачів та їхніх грошових вливань лише посилюють тиск на фірми. Через що їм доводиться урізати витрати і звільняти людей. Нагадаємо, в січні Microsoft запустила велику хвилю скорочень, яка торкнулася близько 1 900 співробітників в Activision Blizzard, Xbox Game Studios і ZeniMax.

"Це наслідок того, що індустрія перестала рости, але вона може це робити і точно зацвіте знову. Але в поточних реаліях це впливає і на людей. Ми маємо відрефлексувати і замислитися над цим."

Філ Спенсер

Схоже, сама Microsoft вирішила розрулити проблему стагнації за рахунок релізу своїх ігор на платформах конкурентів. У такий спосіб Спенсер має намір не тільки збільшити кількість продажів, а й зламати старі звички індустрії, наприклад, ту саму ексклюзивність, яка теж могла зробити свій внесок у застій ринку консолей. За словами Спенсера, кожне його рішення ухвалюється на благо Xbox, навіть якщо хтось вважає інакше: "Кожен крок наближає нас до сильнішої Xbox у довгостроковій перспективі. Це не означає, що всі будуть згодні з кожним прийнятим нами рішенням".

00569.c2JBhSZ.thumb.jpg.3afbe1273ab38fd20c72966fc9860a4c.jpg

Коли з'явилися перші чутки про те, що ексклюзиви Xbox пропишуться і на PlayStation з Nintendo Switch, у Мережі здійнялася буря обурення. Фанати консолі Microsoft почали звинувачувати компанію мало не у всіх гріхах - так сильно зачепила їх ця новина. У підсумку для підкорення нових платформ були обрані Pentiment, Hi-Fi Rush, Grounded і Sea of Thieves. Не виключено, що в майбутньому цей список розшириться.

Також глава Microsoft Gaming вкотре підкреслив, що екосистема Xbox не складається виключно з консолі. Свіжі дослідження компанії показують, що нове покоління геймерів звикло до того, що весь бажаний контент доступний на будь-якому пристрої. Тому тепер Xbox прагне стати платформою, де користувачі могли б знаходити будь-які ігри. Нагадаємо, раніше Спенсер розповідав, що Microsoft хоче нарощувати присутність на мобільному ринку, оскільки це найпоширеніший пристрій для геймінгу.

Спенсер відкритий  і для того, щоб на Xbox з'явилися інші магазини на зразок Epic Games Store і itch.io. На його думку, це має сприяти зростанню консолі, оскільки користувачі мають більшу свободу вибору.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.