Перейти к содержанию

Новости Enshrouded отримала перший контентний апдейт з новими підземеллями та квестами


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Як і було обіцяно, Enshrouded обзавелася великим оновленням Hollow Halls. У ньому команда Keen Games попрацювала над масштабнішими підземеллями, новими ворогами і зброєю, а також організувала розсип фіксів і поліпшень.

rssImage-c7d2fdd77ddba1a9c9f62769a688db0f.jpeg

Розробники радять ретельно підготуватися до вилазки в додані локації. Їх можна досліджувати як у групах, так і одному, але соло-мандрівникам явно буде важче. "Якщо ви об'єднаєтеся з незнайомцями, пам'ятайте, що ви завжди можете створити резервну копію збережень", - свідчить пост від девелоперів.

Нижче зібрали головне з патчноуту:

  • У кожному біомі з'явилися нові зони під назвою "Порожні зали". Рівні супротивників і випробувань у них відповідають рівню області, де вони розташовані. Також у нових зонах приховані багаті нагороди.
  • До нового контенту приведуть нові завдання. Щоб розпочати їх, необхідно поговорити з Алхіміком.
  • У глибинах очікують нові вороги, а також ще один, хто вижив.
  • Додали додатковий верстат з новими рецептами.
  • Серед добавок також є нова зброя, блоки для будівництва, меблі, прикраси і так далі.
  • Була вирішена проблема з 60 fps, тому гра без проблем видає більш плавну картинку.
  • Тепер фермер Емілі пропонує квіти у горщиках усім охочим.
  • Тесляр Кейд почав виготовляти круглі двері та вікна.
  • Відтепер можна вирощувати додаткові саджанці дерев, а багатьом із них прикрутили нові стадії зростання.
  • Персонажі гравців навчилися сидіти на стільцях, лавках, тронах та туалетах.
  • Поселення Willow Crush, а також низка інших локацій були повністю перероблені.
  • Предмети можна виготовляти одразу в стопках.
  • У розрахованій на багато користувачів грі ввели функцію пінгу, щоб відзначати місця на карті.
  • Було переглянуто спосіб оновлення виживача — наступні апдейти мають важити менше.
  • Продуктивність Enshrouded була покращена, а також додана підтримка NVIDIA Reflex.
  • Навичка «Мультивстріл» більше не витрачає відразу кілька стріл, якщо вибрано особливі стріли. У минулому скілл був надто дорогим.
  • Створений за допомогою некромантії компаньйон активніше слідуватиме за геймером.
  • Злегка поправили міцність зброї — зброя ближнього бою почала псуватися трохи повільніше, а чарівні палички, навпаки, швидше.
  • Лут від літаючих супротивників тепер коректно виявляється на землі.
  • Противники почнуть краще стрибати та блокувати заклинання від паличок.
  • Виправлено помилку, через яку деякі каміни не дарували тепло або не дозволяли готувати їжу.
  • Цифри втрат по ворогах тепер відображаються ближче до смужки здоров'я.

Enshrouded  поки доступна в ранньому доступі на ПК, а після повноцінного релізу в 2025 оселиться ще і на Xbox Series. Нещодавно колектив поділився планом розвитку гри.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.