Перейти к содержанию

Новости Яскраві битви та краса Unreal Engine 5 - прев'ю Senua's Saga: Hellblade II


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Журналісти опублікували прев'ю з першими враженнями від Senua's Saga: Hellblade II. Фахівців запросили в кембриджський офіс Ninja Theory, де вони провели за грою 45 хвилин.

rssImage-2b993247b6ffc766cfdbde94119b3bab.jpeg

Вибрали головне із матеріалів:

  • Розробники похвалилися, що весь шлях героїні в другій частині пролягає через місця з реального світу. Локації були перенесені в гру з використанням супутникових знімків, записів із дронів, процедурної генерації та фотограмметрії. Тайтл налягає на всю міць Unreal Engine 5, щоб домогтися атмосферної картинки. Однак краса вимагає жертв: якщо вірити порталу GamePro, Hellblade II працюватиме в 30 fps при динамічній роздільній здатності як на Xbox Series S, так і Series X. На ПК кількість кадрів за секунду можна підвищити.
    Ninja Theory виконала велику роботу, щоб усе в грі виглядало автентично і максимально реалістично. Наприклад, команда вивчила технології будівництва X століття, щоб правильно сконструювати споруди. Також були зшиті справжні костюми для акторів, які пізніше були оцифровані. Щоб записати всі рухи для боїв, пішло понад 70 днів, тоді як у першій частині на це знадобилося всього 2 дні. Тому всі дії героїні в продовженні виглядають природно.
  • За словами журналіста IGN, загалом бойова система зберегла свою формулу з оригіналу: всі сутички відбуваються на обгороджених аренах, а щоб просунутися далі, доведеться вбити всіх супротивників поруч. Важливу роль все ще відіграють виверти, парирування і необхідність стежити за ритмом рухів опонента. Однак є й відмінності, наприклад, у кожному помаху меча відчувається вага, підкреслюючи тим самим серйозність шкоди, що наноситься, а вікно для відбиття атаки стало прощати менше помилок. Сутички в сиквелі досить складні. "Щоразу, коли Сенуа схрещує з кимось мечі, Hellblade II викликає напругу, ніби саме життя кидає дівчині виклик, щоб та заслужила своє право на існування в цьому світі", - поділився автор GameSpot.
    Також героїня навчилася нових прийомів. Наприклад, вона використовує "дзеркало", щоб зосередитися і на деякий час уповільнити ворогів. Цього достатньо, щоб провести довший ланцюжок ударів. Поки діє фокусування, осколки цього дзеркала ефектно розлітаються в різні боки з кожним помахом зброї.
  • Битися доведеться з великим звіринцем ворогів. Противники можуть використовувати як швидкі прийоми на дистанції, так і йти в лобову атаку, завдаючи повільні, але сильні удари. У демонстраційній версії для ЗМІ битви відбувалися у "філії Пекла": беззахисні люди знаходили свою смерть від рук ворогів, навколо вирував вогонь, а локацію наповнювали моторошні крики. За словами керівника бойової системи Бенуа Макона (Benoit Macon), одним із натхнень для команди стала серія "Битва бастардів" із шостого сезону "Гри престолів". У ній Джон Сноу одного за іншим вбиває численних солдатів супротивника, перебуваючи в самій гущі битви. Сенуа теж може опинитися в центрі подій, але вона ніколи не битиметься з кількома ворогами відразу. "Чому Сенуа завжди бореться в дуелі? Причина така: ми хотіли, щоб вона почувалася вразливою", - уточнив Бенуа Макон.
  • Ще однією важливою складовою Hellblade II стали загадки. Однак не всі приклади, що показали в демо, вразили пресу, мовляв, з такими всі вже стикалися в першій частині. Нові знахідки в підсумку все ж таки виявилися, наприклад, головоломки з камінням, яке під певним кутом формує обличчя. Впоравшись із завданням, Сенуа відкриє додаткову стежку, що приведе до особливого дерева - там гра видасть кілька деталей сюжету.
  • У сиквелі Сенуа частіше перетинатиметься з іншими людьми. Геймер поспостерігає за тим, як її картина світу стикається з поглядами інших персонажів на навколишній світ або ж, навпаки, збігається з їхніми точками зору. Також проєкт покаже, як важко часом людям із душевними захворюваннями дається взаємодія зі сторонніми. Наприклад, є момент, коли Сеную охоплюють голоси, що нашаровуються один на одного, а крізь цей вихор із какофонії намагається пробитися чийсь голос ззовні.
  • Акторська гра Меліни Юргенс (Melina Juergens), яка виконала роль Сенуї, все ще на висоті, а голоси фурій, як і раніше, вносять величезний внесок в атмосферу, допомагають у бою і ніколи не набридають. У другій частині героїня прийняла, що фурії - не прокляття, а частина її самої.
"Я не хотіла, щоб Сенуа виглядала так, ніби вона подолала всі свої проблеми й одужала. Люди з психозом можуть ніколи від нього не оговтатися. Мені хотілося, щоб Сенуа справляла враження людини, яка краще контролює свої бачення і голоси. Саме це я і намагалася передати своєю акторською грою."

Меліна Юргенс

Журналісти дійшли висновку, що в Hellblade II команда Ninja Theory зосередилася на оповіданні та історії, через що геймплей часом може відходити на другий план. Битви і головоломки зазнали змін у кращий бік, хоча і не надто далеко пішли від формули оригіналу. Однак той факт, що все це геймеру вже може бути знайоме, не варто сприймати як мінус. На думку автора GamesRadar+, Hellblade II перебуває на шляху до того, щоб стати одним із найважливіших ексклюзивів для поточного покоління Xbox.

Варто зазначити, що в розмові з Polygon представник Xbox підтвердив, що творчий керівник Ninja Theory і гейм-директор першої Hellblade Тамім Антоніадес (Tameem Antoniades) покинув студію. Фахівець працював над сиквелом на ранніх етапах виробництва, а тепер за Hellblade II відповідає ціла трійця керівників: головний художник зі спецефектів Марк Слейтер-Танстілл (Mark Slater-Tunstill), директор з оточення Ден Етвелл (Dan Attwell) і директор зі звуку Девід Гарсія (David Garcia).

Senua's Saga: Hellblade II вийде 21 травня на ПК (Steam, Microsoft Store) і Xbox Series, а також потрапить у каталог Game Pass.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.