Перейти к содержанию

Новости Автори стратегії по Star Wars коментують складності жанру


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Студія Bit Reactor зараз працює над безіменною стратегією за "Зоряними війнами". Подробиці поки не розкриваються, але творці гри поговорили про складнощі, з якими доводиться стикатися жанру.

rssImage-a0d8516a7495efac1088104eaae00741.png

Розповідає Раян Макфолл (Ryan McFall), технічний директор Bit Reactor:

"Думаю, є проблема сприйняття: у людей обмежені уявлення про те, якою може бути стратегічна гра. Це одна з речей, які ми хочемо зробити: розширити сприйняття серед людей про те, що це таке - грати в стратегічну гру."

Додає Дааніш Сайєд (Daanish Syed), художній керівник Bit Reactor:

"Як і в будь-якому жанрі, у стратегіях є спектр комплексності. Деякі жанри можуть тягнутися до одного чи іншого краю спектра, але існує безліч варіацій між ними.
Якщо подивитися на перегони, то є аркадні перегони і симулятори. І людей вони не лякають, тому що вони знають спектр різноманіття жанру. Я вважаю, що у стратегій такого спектра не бачили, тому люди не знають, якими можуть бути стратегії."
На думку Макфолла і Дааніша, бар'єр спектра стратегій (або ігор, близьких до стратегій) нещодавно успішно подолали Mario + Rabbids і Baldur's Gate III, якихось успіхів домоглася і Warhammer 40,000: Rogue Trader.

Крім комплексності, є й інші важливі деталі — наприклад, базовий геймплей, що чіпляє.

"Коли гравець потрапляє в гру, він навчається всіх систем. Ми як розробники хочемо, щоб гра негайно ставала цікавою, дала гравцям максимум віддачі за мінімум внеску, показала інтерес у ядрі самої гри. Після цього ми можемо нанизувати на гру більше можливостей і систем, але найголовніше - захопити гравця початковим ядром гри, яке робить її цікавою."
Дааніш Саєд

Ще одна важлива річ - інтерфейс, який має справити найкраще перше враження і працювати на різних пристроях. В ідеалі - і на мишах, і на геймпадах, і на сенсорних екранах.

"Ми хочемо підтримувати якомога більше пристроїв введення - просто з точки зору доступності та розширення аудиторії. Ми завжди думаємо про різні способи взаємодії з грою. Миша і клавіатура - це стандарт, але в нинішній час є багато чого ще."
Райан Макфолл

Нарешті, Bit Reactor бажає створити особливу візуальну мову. У Jedi: Survivor такою мовою стали "карти зоряного неба". Для своєї стратегії студія проектує мотив, який впишеться в тематику "Зоряних воєн", але стане унікальною рисою цієї конкретної гри.

Як згадує автор PC Gamer, з яким говорили розробники, під час бесіди ніхто так і не зізнався, яким саме типом стратегії виявиться безіменна гра Bit Reactor. Судячи зі згадок Mario + Rabbids, Baldur's Gate III і Rogue Trader, це покрокова тактика. Таку теорію підтверджує і те, що Макфолл раніше працював над перезапуском XCOM від Firaxis.

Коли відбудеться формальний анонс стратегії від  Bit Reactor, невідомо.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.