Перейти к содержанию

Новости "Ми не хочемо продавати Space Marine II за 70 $", - голова Saber Interactive


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Портал IGN опублікував повний текст бесіди з головою Beacon Interactive і співзасновником Saber Interactive Меттью Карчем (Matthew Karch).

rssImage-3bc6c88fe9342c60ffa7696439b89b7d.png

Деякі з висловлювань топ-менеджера розлетілися на цитати раніше. Карч підтвердив, що ремейк Star Wars: Knights of the Old Republic ще не занедбаний і попросив не надто критикувати керівництво Embracer Group, від яких Saber щойно пішли.

Нижче – тези та цитати Метта щодо майбутнього компанії, релізу Warhammer 40,000: Space Marine II та вартості розробки ігор.

  • Карч вважає, що децентралізоване управління студіями малоефективне. Він вважає за краще допомагати командам безпосередньо і направляти їх. За словами Метта, тільки завдяки організаційній підтримці Saber Interactive колектив 4A Games зміг виділити окрему команду для створення власного тайтла не за франшизою Metro. До цього студія була занадто сконцентрована на серії про постапокаліптичні пригоди Артема і не могла знайти час і сили на власний IP.
  • Унікальне становище Saber Interactive полягає в тому, що компанія здатна створити AAA-гру, але не роздувати при цьому бюджет до поточних AAA-стандартів в індустрії. У фірми є портфоліо з групи середніх проєктів, що відрізняє її від корпорацій, які ставлять тільки на блокбастери.
  • Карч захоплений успіхом Helldivers 2 і наводить цей проєкт як приклад дуже успішної середньої гри. На подібні результати і буде рівнятися Saber як видавець. Тому, ціна Space Marine II не підскочить до 70$.
"У міру подорожчання виробництва ігор, проєкти за 70$ просто вимруть. Розумієте, це не надійна стратегія. Згадайте галас навколо "Кіберпанку": гра в кінцевому підсумку виправдала себе, але коли так багато грошей вкладено в один проєкт, коли очікування завищені до стелі, - ви сильно ризикуєте. А що якщо гра провалиться? Пам'ятаєте, що стало з Ubisoft, коли вона просто не випустила нічого за рік, відклавши релізи? Від такого важко оговтається. Я припускаю, ринок зміниться і хитнеться в бік розробки зі зниженими витратами, що не обов'язково тягне за собою зниження якості."
Меттью Карч
  • Метт пророкує брак ігрового контенту в найближчі роки, як розплату за роздуті терміни створення ігор і масові звільнення. Але Saber, за його словами, готова випускати тайтли стабільно.
  • Компанія у вересні 2024-го подарує гравцям Space Marine II. Десь у надрах триває робота над ремейком KOTOR, свій проєкт готують у 4A Games, ще відомо про розробку John Carpenter's Toxic Commando, Jurassic Park: Survival і нового розділу серії Painkiller. Також видавець продовжить підтримувати World War Z, SnowRunner і MudRunner.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.