Перейти к содержанию

Новости «Наче реліз із PS2 — у кращому сенсі»: Digital Foundry — про Stellar Blade


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Геймплей Stellar Blade вже заслужив хвалебні відгуки від преси. Технічний стан, схоже, анітрохи не відстає - експерт з Digital Foundry вкрай схвально відгукується про продуктивність гри.

Ось що розповідає Джон Ліннеман (John Linneman):

  • До виходу до Stellar Blade були питання: у рекламних матеріалах була помітна нестабільна продуктивність, а студія Shift Up раніше ніколи не випускала великих ігор для консолей.
  • Релізна версія розвіяла сумніви Ліннемана: вона працює практично бездоганно і без особливих багів.
  • За припущенням фахівця, відполірованість може бути пов'язана з помірними амбіціями Shift Up: студія взяла Unreal Engine 4 і не стала гнатися за найпередовішими технологіями. Наприклад, віддзеркалення і деякі тіні реалізовані за принципом screen-space замість трасування, а частина текстур поблизу здається розмитою. Крім того, схоже, Shift Up використовувала стандартну версію запеченого освітлення з Unreal Engine 4.

01372.WUtPylK.thumb.png.e011737316a19d196f2c16165c347655.png

  • Утім, це не означає, що Stellar Blade має недостатньо гарний вигляд: Ліннеман відзначив моделі персонажів зі щільними полігональними сітками та прекрасно підібраними матеріалами, а також виділив фізику волосся і чудові анімації, які добре відчуваються в бою.
  • У Stellar Blade три режими графіки: "Продуктивність" (1440p і 60 fps), "Баланс" (роздільна здатність між 1080p і 1440p із застосуванням технологій масштабування; 50-60 fps - підходить для телевізорів з VRR) і "Якість" (нативна 4K і 30 fps). Гра скрізь працює практично без запинок, але Ліннеман не бачить сенсу в режимі "Якість" - стрімкий геймплей Stellar Blade не підходить для 30 fps, а рівень графіки в режимах не змінюється.

01371.9olzgH1.thumb.png.694f2fd653acbc298fb229e8387d5698.png

З технічних мінусів Ліннеман може назвати лише кілька незначних моментів:

  • Гра має невеликі проблеми з мікшуванням об'ємного звуку.
  • Не можна вимкнути ефект зернистої картинки.
  • У тонких об'єктів (на зразок волосся) іноді з'являється зайвий шум.
  • HDR у грі чомусь не синхронізується із системними налаштуваннями PS5.

Stellar Blade нагадала Ліннеману про релізи епохи PlayStation 2 - не тільки за геймплеєм, а й за відчуттями загалом: "Здається, що це гра з 2002 року, яку зробили за допомогою сучасних технологій і елементів дизайну". Крім того, це немов привіт із часів, коли Sony видавала ігри більш різноманітних жанрів і тематик. А структуру локацій Ліннеман порівняв із Ninja Gaiden із першої Xbox - тобто спіймав іще один приємний ностальгічний флешбек.

Загалом і в цілому Ліннеман залишився задоволений і геймплеєм, і технічним виконанням Stellar Blade.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.