Перейти к содержанию

Новости Свині, що говорять, та інші фантастичні тварини - подробиці EXODUS


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Студія Archetype Entertainment продовжує по крихті видавати інформацію про свою велику космічну рольову гру EXODUS. У ролику з відповідями на запитання, засновники компанії розповіли про фантастичні раси в місцевому всесвіті та роль актора Меттью Макконахі (Matthew McConaughey; "Інтерстеллар"). А ефекту розтягування часу присвятили окремий блог.

rssImage-f687e55dadf68b3aefa20124f3f3e954.png

Нагадаємо основи, дія EXODUS розгортається приблизно в 41 500 році нашої ери. Людство покинуло Землю, що вмирає, ще у 2200-му. Історія почнеться на місяці Лідон системи Малакбель, що знаходиться десь у Скупченні Центавра (160 мільйонів світлових років від Землі).

Головним героєм історії стане Мандрівник. За допомогою своїх особливих сил, він повинен вкрасти технології інопланетян, для захисту свого народу. На протагоніста під час подорожей через браму діє ефект розтягування часу - для нього вилазка може зайняти тижні, а в рідному світі пролетять десятки років.

Що розповіли засновники Archetype Entertainment Джеймс Олен (James Ohlen) і Чед Робертс (Chad Robertson) у недавньому відео:

  • Чи зможуть гравці вибрати не людську расу для протагоніста? Автори відповіли розпливчасто: "І так і ні". Ймовірно, навіть якщо головний герой матиме вигляд типового homo sapiens, то з його генами буде не все так однозначно.
  • У всесвіті гри EXODUS не буде типових інопланетян з інших науково-фантастичних франшиз. Згідно з місцевим лором, усі відомі види так чи інакше походять від істот, що колись населяли Землю. Навіть показані в трейлерах довготелесі целестіали колись були людьми. Ще з примітного можна буде зустріти розумних тварин, які навчилися говорити за допомогою спеціального нейронного інтерфейсу, а їхні природні здібності отримали апгрейд - їх називають Пробудженими.
  • Також автори запевнили фанатів, що вони зустрінуть дивовижні види, які хоч і мають земне коріння, але відійшли неймовірно далеко від своїх предків у своєму розвитку.
  • Письменник-фантаст Пітер Ф. Гамільтон (Peter F. Hamilton) не просто накидав роман за мотивами всесвіту EXODUS, а безпосередньо брав участь у створенні місцевої хронології, технологій і не тільки. Розробники постійно на зв'язку з ним і звертаються до нього за новими ідеями.
  • Шанувальники Меттью Макконахі будуть задоволені. Персонаж актора відіграє ключову роль у сюжеті. Геймери будуть взаємодіяти з ним протягом усієї кампанії. Актор дуже залучений у процес і кілька його ідей вже впроваджуються в сюжет.

Як працює розтягнення часу?

Отже, цивілізація головного героя перебуває в Скупченні Центавра на 20 з гаком тисяч років пізніше перших поселенців людей. За цей час вони еволюціонували в целестіалів, імперії створювалися і руйнувалися, технології створювалися і губилися в покинутих руїнах. Щоб захистити людей, Мандрівник відправляє на вилазки за корисними технологіями і знаннями. Але кожна така місія - переміщення зі швидкістю, дуже близькою до світлової. Нижче - відповіді на найпопулярніші запитання про цю концепцію.

  • Мандрівники можуть вирушати в далекі галактики за допомогою стародавніх могутніх артефактів-споруд - Небесних воріт, які побудували по всьому Скупченню Центавра найкращі уми зниклої раси Елохімів. (Привіт, Mass Effect).
  • Елохіми - один із стародавніх Домініонів целестіалів. На момент старту гри, Елохіми вважаються вимерлою расою, персонажами легенд і міфів.

00430.0Y_SLEU.thumb.png.66081d21aab24cd84591f0fc9e7073d9.png

Небесна брама.
  • Свого часу Елохіми побудували Небесну браму, щоб налагодити торгівлю між галактиками Центавра. Вони принесли мир у населені світи на кілька тисяч років, а потім зникли.
  • У всесвіті EXODUS працює і фізичний закон із реального світу - ніщо не може рухатися швидше за швидкість світла. Але при цьому, що сильніше розганяється об'єкт, то інтенсивніше він піддається ефекту розтягування часу, коли для Мандрівника минають дні, в усьому іншому світі пролітають роки.
  • Немає магії або технологій, які допомогли б уникнути впливу розтягування часу на Мандрівників.
  • Не всякий корабель здатен пройти через Небесну браму. Для цього потрібні потужні двигуни та енергетичний захист.
  • Мандрівники не можуть переміститися в минуле. У них немає здатності передбачати події або змінювати наслідки своїх рішень.
  • Супутники, залишені вдома, старітимуть швидше, ніж Мандрівник. Його сім'я, друзі та колеги можуть навіть померти ще до того, як герой повернеться назад.
  • Мандрівник завжди знає, скільки часу він буде відсутній у рідному світі. Це безпосередньо залежить від відстані до пункту призначення. Якщо герой летить у систему на віддалі 3 світлових років, то для нього мине пара днів. У цей же час на батьківщині пролетить 6 років (три роки на дорогу до місця і три роки на дорогу назад).

У EXODUS поки немає дати виходу. Проєкт розробляють для ПК, PlayStation 5 і Xbox Series на рушії Unreal Engine 5.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.