Перейти к содержанию

Новости Як індустрія реагує на закриття Tango і Arkane Austin


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Новини про те, що Microsoft закриває кілька студій Bethesda, моментально викликала бурхливу реакцію в Мережі. З огляду на те, що постраждали автори улюблених у народі Hi-Fi Rush і  Prey, ніяких позитивних відгуків не видно - в тому числі від співробітників Microsoft.

rssImage-7766f468dca9f09ebe3a7e873c954535.png

Ми зібрали кілька коментарів учасників ігрової індустрії - від самих розробників до ігрових журналістів.

Дінга Бакаба

Співробітник Arkane Lyon. Керівник Deathloop і Marvel's Blade.

"Абсолютно жахливо. Дозвольте побути людиною. Нагадую всім керівникам, які можуть читати це повідомлення: відеоігри - це індустрія розваг і культури, а ваше завдання як корпорацій - піклуватися про своїх творців і допомагати їм створювати для вас цінні твори.
Не кидайте нас у гонитву за золотою лихоманкою, не використовуйте нас як опудал на випадки промахів, не робіть з нашої робочої атмосфери дарвіністські джунглі. Ви кажете, що пишаєтеся нами, коли ми створюємо хороші ігри. Робіть так, щоб ми пишалися вами у важкі часи. Ми знаємо, ви на це здатні - ми подібне вже бачили.
Прямо зараз ми на власні очі бачимо захід чудових команд - це йо***ий удар під дих. Arkane Lyon у безпеці, але, будь ласка, майте почуття такту і проникливості, поважайте голоси порушених хлопців і дозвольте їм бути почутими. Це їхня історія, яку вони повинні розповісти самі, це їхні почуття, які вони повинні висловити.
Це внутрішня кухня, але якщо я знову побачу в співтоваристві про "прокляття імерсив-сімів", особливо від колег-розробників, то присягаюся богом... Будь ласка, давайте поговоримо про СПРАВЖНІ проблеми, а не згадуватимемо ірраціональні тривоги з минулого."

Харві Сміт

Співробітник Arkane Austin. Провідний дизайнер Deus Ex, творчий керівник дилогії Dishonored, керівник Redfall.

"Хочу лише сказати, що обожнюю всіх людей в Arkane Austin. Відмінні часи, важкі часи - ми стільки пройшли разом. Зрозуміло, сьогоднішні новини жахливі - для всіх нас. Ваш талант дасть змогу вам піднестися, а я допоможу, чим зможу."

Томас Малер

Голова Moon Studios. Дизайнер дилогії Ori, творчий керівник No Rest for the Wicked.

"Усім, хто дошкуляв мені роками, чого заради ми не дозволили продати Moon Studios великому видавцеві...
Ось чому.
Я пережив дев'яності й бачив, що відбувалося, коли маленькі студії скуповувала EA.
Ніколи більше."

Майкл Даус

Керівник видавничої гілки Larian Studios.

"Якщо ви опинилися в ситуації, коли здається, що найкраще рішення уникнути ризику - залишатися на попередньому курсі та позбутися висококласних розробників, а не спертися на висококласну розробку і агресивніше випускати контент, тоді, блін, я вас не розумію. Ігри - вони не про це.
Я також не розумію, яким чином все може стати як раніше. Розробники - дуже розумні люди, які розуміють власні вигоди та збитки й особливо свій потенціал. Усе циклічно, тому природно людям знову знадобиться контент, вони знову почнуть його купувати. Але спільнота розробників усе запам'ятає.
Хто з тих, хто пережив складний період, захоче укласти партнерство після того, як весь оптимізм порубали на шматки? Ми точно пройшли точку неповернення. Хто захоче продати свою компанію, якщо майбутнє жорстоке настільки, наскільки жорстокі вигоди і збитки? Просвітіть мене наївного.
IBGYBG - найкращий цинічний корпоративний акронім, який я дізнався за останні п'ять років. Він означає I'll be gone, you'll be gone - "якщо мене не стане, то і вас не стане". Грубо кажучи: та кому яке діло, це вже буде не наша проблема."

Стівен Тотіло

Журналіст.

"Флешбек до моєї розмови з главою Xbox Game Studios Меттом Буті минулого червня. Я запитав, чи залишиться Arkane Austin відкритою попри важкий запуск Redfall. Відповідь: "Такий план на цей момент. Вони старанно працюють над оновленнями і продовжать випускати контент для Redfall"."

Arkane Austin закрили, а розробку Redfall припинили - гра не отримає навіть уже анонсовані доповнення, які продавали в складі абонемента.

Джон Ліннеман

Співавтор проєкту Digital Foundry.

"Окей, якого х**? Вибачте за грубу мову, але це просто божевілля. Я не вважаю це рішення нормальним. Tango і Arkane Austin закриваються?!
Чим більше я думаю про це, тим більше це збиває мене з пантелику. У Microsoft нарешті з'явилася чудова японська студія розробки - після того, як Microsoft роками з тріском провалювалася на японському ринку. Було ПРЯМО ВОНО. Студія випустила чудову гру і отримала купу нагород - і тепер її закривають.
Справи у Xbox в цьому поколінні йдуть погано. У Series X|S так мало рис, які дозволили б їм виділитися. І все ж вони отримали Hi-Fi Rush (і, звісно, кілька інших чудових ігор), а тепер вбивають студію, яка дала їм одну з найкращих ігор в історії Microsoft за останні 10 років. Заради чого?!
А що зі студіями типу Double Fine? Вони дуже довго створювали Psychonauts 2 - і вийшло чудово. Але яким буде їхній наступний проєкт? Цю студію теж закриють? Неможливо не запитати: хто буде наступним? Схоже, випускати хороші ігри більше недостатньо."

Деніель Ахмад

Аналітик відеоігрового ринку.

"Мені стає очевидно, що через уповільнення зростання Game Pass в Xbox все більше займаються тим, щоб підвищувати ставку на франшизи у своєму споживчому бізнесі.
Я не кажу, що сервіси та платформи більше не важливі, але, здається, Xbox хоче, щоб її ігри були прибутковими як самостійні проєкти.
Раніше Xbox розглядала Game Pass як спосіб компенсувати вартість виробництва своїх власних ігор. Схоже, тепер це не так. Крім того, це пояснює, чому Xbox стала випускати ігри на конкуруючих платформах."

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

3 години тому, Real_Quest сказав:

За Dishonored 3 обидно. Prey классная игруля тоже. Эх.

Закрили Arkane Austin, а Dishonored 3 варто очікувати від Arkane Lyon, але ті зараз гру про Блейда роблять.

Скрытый текст

1904349.png1305412.png1305413.png

DXUKUUo.giffljAs0V.giftcAthDx.gifjWukQBB.gif

DARKSlDEATH.png

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.