Jump to content

Новости Автор останніх XCOM робить свою The Sims про побутові драми


Новостник

Recommended Posts

  • Новостник

Джейк Соломон (Jake Solomon) - один із ключових творців XCOM 2012-го, XCOM 2 (включно з War of the Chosen) і Marvel's Midnight Suns. Він провів у студії Firaxis приблизно 23 роки, але на початку 2023-го покинув її і заснував власну компанію - Midsummer Studios. Там він займеться зовсім не тактичною стратегією, а своєю версією симулятора життя в стилі The Sims.

rssImage-8faa05a1fe4652261ebd1f784842b2f9.png

Основні моменти:

  • Назви у гри поки що немає.
  • Місце дії - маленьке містечко. Воно дає змогу створювати щільні історії, бо в маленьких містечках між людьми багато несподіваних зв'язків: наприклад, ваше колишнє кохання виявиться колегою по роботі, а дівчина зі школи оселиться в сусідньому будинку.
  • Генератор побутових драм має стати однією з основних відмінностей від інших симуляторів життя: мовляв, гравці потраплятимуть у такі переплетення стосунків, що захочуть побачити, як вони стануть розвиватися.
  • Стосунки можна змінювати в будь-який момент, але гра влаштована таким чином, що без драми (великої чи маленької) вона існувати не зможе. "У гравця немає іншого вибору, окрім як написати цікаву історію",- розповідає Соломон.
  • У грі думали застосувати генеративний ШІ, але, схоже, поки що від цієї ідеї відмовилися.
  • Midsummer вже знайшла ключового інвестора - тайванську компанію Transcend. У гру вклалися і деякі інші компанії, а загальна сума інвестицій на цей момент склала $6 мільйонів.
  • Багато співробітників Midsummer - це колишні працівники Firaxis.

Термінів релізу у гри поки що немає.

01642.jJ7J_zY.png.da44870dc0797954fa951d2bf7b7a966.png

Джейк Соломон.

Ось що ще розповідає Соломон в інтерв'ю:

  • Соломон зізнається, що шукати інвестора було важко: криза в ігровій індустрії зараз душить навіть найіменитіші команди.
"Коли є провідний інвестор, стає простіше залучати інших людей. Але все одно є моменти, коли витріщаєшся в стелю і думаєш: "А якщо не прокотить?"
Ходив такий жарт: мовляв, кілька років тому, якщо ти був главою чого завгодно в Riot, то варто було лише чхнути - і тобі одразу говорили: "Хм, як щодо посіву в $10 мільйонів?". Але більше такого немає."
  • Зазвичай в успішних ігор одразу ж з'являються наслідувачі, але в The Sims їх чомусь не було дуже довгий час. Зараз таких готується щонайменше три (inZOIParalivesLife by You), але коли Соломон ходив по інвесторах, вони говорили, що давно чекали на когось, хто запропонує їм подібну ідею, - клони The Sims вважалися "блакитним океаном" ігрової індустрії, тобто недоторканим і великим ринком.
  • У Midsummer Studios утворився цікавий зв'язок із Firaxis: вона розташовується в старому офісі Firaxis, а першим співробітником, якого найняв Соломон, виявився Раян Мейєр (Ryan Meier) - син Сіда Мейєра (Sid Meier), засновника Firaxis.
  • Соломон прийняв рішення піти з Firaxis ще до релізу Midnight Suns. Він не хотів займатися ще однією XCOM і думав над грою, яка писала б емерджентні історії. Соломон не хотів пітчити цю ідею всередині Firaxis, бо вважав, що вона не підійде профілю студії. Вдало склалося, що з Firaxis у той момент йшло кілька колег Соломона, і він вирішив піти разом із ними.
  • На думку Соломона, одна з причин комерційної невдачі Midnight Suns - картки як основа ігрового процесу. Мовляв, багато людей йому розповідають, як зі здивуванням виявили, що їм дуже сподобався геймплей Midnight Suns - тобто картки для багатьох справді виявилися стримувальним фактором, що завадив продажам гри, робить висновок Соломон.

 

Edited by Трейдер (see edit history)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.