Перейти к содержанию

Новости Arrowhead мріє досягти висот FromSoftware або Blizzard


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Helldivers 2 стала одним із найбільших хітів в історії PlayStation - її тираж перевищив 12 мільйонів копій. Тепер розробники з Arrowhead Game Studios, як то кажуть, "страждають від успіху": вони розпочали кадрові перестановки, які дадуть змогу їм розвиватися далі.

rssImage-1c890eba30af87183605cff53bd6fbc2.jpeg

Ось що розповідають боси студії у свіжому інтерв'ю:

  • Засновник Arrowhead Йохан Пайлстедт (Johan Pilestedt) довгий час залишався генеральним директором студії. Але далі цю роль на себе візьме Шамс Йорджані (Shams Jorjani).
    • Йорджані обіймав керівні посади в Paradox Interactive і спільно з Arrowhead запускав Magicka і Showdown Effect.
    • Пайлстедт залишиться головою в раді директорів Arrowhead, а також старшим творчим керівником - тобто працюватиме над самими іграми своєї студії.
  • Arrowhead хоче рости, але не хоче виходити на біржу або ставати надмірно величезною. Йорджані цю позицію підтримує: він отримав "своєрідне ПТСР" від роботи в Paradox, якій допоміг вирости до 800 осіб, 10 студій у шести країнах і звітів перед інвесторами. Після цього Йорджані не хотів зв'язуватися з великим бізнесом і, наприклад, керував успішним інді-видавництвом Hooded Horse(Manor Lords, Old World, Xenonauts 2).
  • Один із побічних ефектів гучного запуску Helldivers 2 - зростання масштабу токсичності в спільноті. З таким числом погроз і грубостей Arrowhead раніше не стикалася. Студія намагається боротися з цим, збільшуючи роль самомодерації в співтоваристві та підштовхуючи людей до діалогів у більш позитивному ключі. Якщо залишити токсиків як є, Arrowhead не зможе бути з публікою настільки відкритою, наскільки вона може зараз, вважає Йорджані.
  • Arrowhead продовжить робити кооперативні ігри та збирається зберігати свою незалежність.
"Ми пишаємося тим, що ми незалежна студія. Подивимося, що буде далі, але ми не плануємо продаватися будь-кому. Хочу побачити, як високо ми зможемо злетіти. І разом із Шамсом у нас з'являється хороший потенціал стати наступною FromSoftware або Blizzard."

Йохан Пайлстедт

"Мета студії - робити чудові кооперативні ігри. Ми дуже хочемо перетворити Arrowhead на флагманську студію, щоб люди, які бажають робити такі ігри, говорили: "Хочу працювати в Arrowhead". Коли ми росли, то мріяли працювати в Blizzard. Вона входила до списку місць, куди обов'язково потрібно потрапити до кінця кар'єри. Думаю, Arrowhead теж зможе стати таким місцем.
Але це не означає, що нам обов'язково потрібно перетворюватися на компанію на 500 осіб. Чесно кажучи, компанії на 500 осіб - досить неприємні з багатьох причин. Ми будемо рости, але рости заради досягнення цілей, а не заради самого зростання. У нас немає планів виходити на біржу. Ніякої такої нісенітниці. Тільки вивірене зростання, що дає змогу робити чудові ігри та залишатися хорошою компанією для співробітників."

Шамс Йорджані

Інтерв'ю завершується цитатою Пайлстедта: "Ми займаємося бізнесом не заради прибутку. Ми існуємо лише завдяки скромності та бажанню робити чудові ігри".

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.