Перейти к содержанию

Новости Півгодини геймплею S.T.A.L.K.E.R. 2 - зі світом, аномаліями, ворогами, кат-сценами...


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

GSC Game World опублікувала велике відео про S.T.A.L.K.E.R. 2  - там показали солідні шматки геймплею, а також поговорили про різні нюанси, пов'язані з особливостями гри.

02650.sqn1i_N.thumb.jpg.23137e73ebc7c8e4f099a9148705ed2e.jpg

Нижче вибрали основні моменти.

Про світ

  • В S.T.A.L.K.E.R. 2 великий відкритий безшовний світ, поділений на 20 регіонів. У кожному регіоні свої мешканці, архітектура, аномалії, природа і так далі. Мовляв, деякі з цих регіонів навіть могли б стати повноцінними окремими іграми.
  • У більшості локацій є реальні прототипи.
  • Шанувальники впізнають безліч місць з оригінальної трилогії: наприклад, тут є згорілий хутір із "Чистого неба", який досі оточений вогняними аномаліями. Але сюрпризи все одно є: у S.T.A.L.K.E.R. 2 можна потрапити в місця, які раніше були закриті.
  • Деякі аномалії корисні: наприклад, подушка пом'якшує шкоду при падінні, тому на неї можна стрибати з великої висоти.
  • Одне з ключових слів під час розробки гри - "свобода". Автори постаралися зробити якомога менше бар'єрів і обмежень, що заважають дослідженню.

Про геймплей

  • У ролику показують один із квестів, де герою необхідно обійти кілька точок, щоб дістатися до ключової локації - бази угруповання "Чисте небо".
  • Філософія під час побудови геймплея полягала в тому, щоб гравець відчував сталкерський побут, навіть якщо не буде слідувати сюжету. Основним мотиватором вивчати Зону постаралися зробити природну цікавість гравця. Крім того, гра досить сувора і, наприклад, не має повної регенерації здоров'я - мовляв, з нею вийшов би зовсім не той "Сталкер".
  • Рівнів персонажа немає, прогрес будується на пошуку нового екіпірування і отриманні нових знань самим гравцем.
  • Серед показаних супротивників - сліпі собаки, псевдособака (створює фантомів), зомбі, контролер, плоть і кіт-баюн (намагається заманювати в пастки, імітуючи голоси сталкерів).
  • ШІ поділений на дві категорії: мирна поведінка і поведінка в бою. Серед особливостей поведінки в бою - гра не дає ШІ натяків, де знаходиться гравець. Тому, коли гравець ховається, ШІ починає припускати, де міг би сховатися гравець.
  • У головного героя є потреби на кшталт їжі та сну - вони впливають на характеристики. Крім того, перевантаження в інвентарі погіршує переміщення.
  • Усього створено 35 видів зброї (причому одну й ту саму гармату можна обвішувати різними апгрейдами).

Про сюжет

  • Головний герой Скіф - людина зі складним характером. Не любить говорити, але не боїться робити.
  • За одне проходження побачити весь контент не вийде - тут є взаємовиключні лінії з різними персонажами і квестами.
  • Гра має стати цікавою і тим, хто знає сюжет оригінальної трилогії, і тим, хто хоче просто грати в гру і вивчати світ.
  • Для сиквела записали три години високоякісних кат-сцен із захопленням рухів.

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl виходить 20 листопада. Якщо, звісно, не трапиться чергове перенесення!

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.