Jump to content

Новости До закриття Tango півроку працювала над Hi-Fi Rush 2 - та інші деталі від Krafton


Новостник

Recommended Posts

  • Новостник
Posted (edited)

Сайт GamesIndustry.biz узяв інтерв'ю у Марії Парк (Maria Park), голови відділу корпоративного розвитку в Krafton. Вона поділилася подробицями щодо купівлі Tango Gameworks. і відповіла на питання щодо майбутнього Hi-Fi Rush.

02396.-MSNOte.thumb.jpg.4bfaa59a04b69059a7e5cf467999dc43.jpg

Так як раніше про угоду розповів бос Krafton Чанхан Кім (Changhan Kim),  нижче вибрали лише свіжі деталі з інтерв'ю з Парком.

  • Коли в Krafton почули про закриття Tango Gameworks, представники корейської компанії одразу ж вилетіли в Токіо. У команді їх привабили інновації та креативність, хоча деякі сумніви все ж були. Наприклад, що після відходу засновника Tango Шінджі Мікамі (Shinji Mikami) студія розгубить усі свої сильні сторони. У підсумку представники Krafton були приємно здивовані, що сила студії полягає не в одному ключовому співробітнику, а відразу в усьому колективі.
  • Угоду в Krafton вважають нетиповою, оскільки Tango встигла закритися. Корейцям довелося наймати людей назад. Парк уточнила, що спочатку велися переговори про трансфер 90 співробітників Tango, але частина фахівців встигли знайти іншу роботу. У підсумку під крилом Krafton влаштуються "70-80 осіб" з Tango. У команду доберуть людей, щоб до кінця 2024-го або початку 2025 року повернутися до штату приблизно в 100 співробітників.
  • Питання з працівниками вже вирішене, але переговори про купівлю інтелектуальної власності продовжуються.
  • За словами керівниці, Microsoft йшла назустріч у рамках переговорів. Представники Krafton навіть поспілкувалися безпосередньо з Філом Спенсером (Phil Spencer) - він був "неймовірно уважний до потреб Tango".
  • До закриття в студії близько півроку працювали над Hi-Fi Rush 2. Схоже, виробництво тайтла буде відновлено, але поки всі процеси на паузі через переговори з Microsoft. "[Девелопери] не хочуть випускати сиквел похапцем. Замість цього вони збираються витратити стільки часу, скільки необхідно, щоб відшліфувати гру і запропонувати нові враження", - розповіла Марія Парк. Наприклад, колектив розглядає ідею впровадити в другу частину елементи відкритого світу. Сама Krafton теж не має наміру тиснути на Tango, щоб швидше викотити продовження.
    02397.fWve_fk.thumb.jpeg.2bfde14193e9eb78ac18ba7e2db23bdb.jpeg

    Також колектив хоче зробити додаток для першої Hi-Fi Rush та випустити гру на більшій кількості платформ.

  • Крім того, у студії займалися контентом на честь роковин The Evil Within. Krafton цю франшизу (як і Ghostwire: Tokyo) не викупила, тому незрозуміло, чи отримає хорор щось на честь десятиліття.
  • Наразі в стінах Tango корплять над новими проектами, які "сильно відрізняються від попередніх робіт".
  • Tango Gameworks стала першою серйозною інвестицією Krafton у відеоігрову індустрію Японії. У майбутньому компанія планує розширити свою присутність у країні, але поки що діятиме з обережністю. "Ми не будемо активно вкладати гроші у велику кількість студій за короткий проміжок часу. Ми підійдемо до питання з обережністю і докладемо всіх зусиль, щоб знайти правильних партнерів у регіоні", - поділилася Парк.

 

Edited by Трейдер (see edit history)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.