Перейти к содержанию

Новости Колишні автори Disco Elysium заснували студію та готують «психогеографічну RPG»


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Вихідці із ZA/UM разом із ветеранами з Bungie, Rockstar Games, Brave at Night та інших колективів заснували студію Longdue. Розробники отримали фінансування для створення "психогеографічної RPG із глибоким сюжетом" - вона має стати духовною спадкоємицею Disco Elysium.

02470.ILDFUMR.thumb.jpg.bd683c4ac7d6bcf82c351a66e9238bfd.jpg

Як свідчить пресреліз, дебютним тайтлом Longdue стане рольова пригода про взаємодію свідомого і підсвідомого, видимого і незримого. Персонажі переміщаються постійно мінливим ландшафтом, на який впливають як внутрішні, так і зовнішні сили.

У світі гри рішення можуть серйозно впливати на психіку героїв і на навколишнє середовище - в цьому і полягає суть "проривної психогеографічної механіки". Межі між розумом і оточенням розмиваються, а також трансформуються і стикаються з кожним зробленим вибором.

За словами наративного директора Гранта Робертса (Grant Roberts), співробітники новоствореної студії черпають натхнення з класичних RPG на кшталт Ultima, Planescape і Fallout, а також обожнюють Disco Elysium. Однак тайтл проектується таким чином, щоб стати самостійною грою і розширити межі жанру.
"Ми з радістю продовжимо їхню спадщину за допомогою сюжетної та психологічної RPG, у центрі якої взаємодія між внутрішніми та зовнішніми світами. Ми вибудовуємо команду світового класу, яка створить першокласну гру і розповість першокласну історію. Нам не терпиться показати вам більше."

Грант Робертс

Не варто сприймати підготовлювану RPG як суперницю Disco Elysium, попередив наративний директор. Новий проєкт виступить у ролі духовного спадкоємця "Диско". Це означає, що команда зробить потужний наголос на розповідь і запозичить у Disco Elysium частину елементів, які найбільше сподобалися публіці. Як приклад Робертс навів опрацьований устрій світу, а також багатошаровість і психологічну складність.

02472.o94tAjh.thumb.png.464686f62976694aeff4451ed368e587.png

Робота над дебютним тайтлом Longdue триває від сили кілька місяців, тож виробництво перебуває на дуже ранній стадії. Поки девелопери у фазі концептів. Багато що ще належить обговорити, але Робертс вважає, що "масштаб продукту буде приблизно таким же, як у Disco Elysium".

У Longdue перейшли близько дванадцяти фахівців ZA/UM. Повний список причетних розробників невідомий, але в GamesRadar+ зазначили, що арт-директор Олександр Ростов (Aleksander Rostov) і провідний сценарист і дизайнер Роберт Курвіц (Robert Kurvitz) не беруть участі у виробництві.

Longdue має намір створювати ігри, що викликають як емоційний, так і інтелектуальний відгук. Співробітники хочуть, щоб студія асоціювалася зі стабільним випуском якісних тайтлів з упором на глибину та оповідальну цілісність.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.