Jump to content

Новости Девід Гейдер: команда Mass Effect недолюблювала колектив Dragon Age, і навпаки


Новостник

Recommended Posts

  • Новостник
Нещодавно колишній провідний сценарист Dragon Age Девід Гейдер (David Gaider) поділився подробицями про внутрішнє життя BioWare. Так, між командами, які працювали над культовими серіями Mass Effect і Dragon Age, були досить напружені стосунки. Він також розповів про те, як намагався переписати сюжет Anthem.

00333.lWwaahC.thumb.jpeg.ac617f3cc258d10461454ae7949cb4b2.jpeg

За словами Гейдера, студія фактично була розділена на два табори, кожен з яких мав власну культуру і підхід до розробки: "Тривалий час це по суті були дві контори під одним дахом: команда Dragon Age і команда Mass Effect. Можна сказати, що це були дві окремі студії. І вони не ладнали між собою".
"Компанія знала про напруженість і протягом багатьох років намагалася це виправити, в основному переставляючи співробітників між командами. Але це особливо не допомагало, і я сам не усвідомлював масштаб проблеми, поки не потрапив у команду [Anthem]. Вони абсолютно не хотіли мене бачити у себе. Взагалі."

Девід Гейдер

За його словами, колеги з Mass Effect скептично ставилися до його ідей, вважаючи їх "занадто в дусі Dragon Age".
"Я постійно отримував фідбек на кшталт "це надто схоже на Dragon Age" або що все, що я пишу чи планую, "надто Dragon Age"... з натяком на те, що все, що хоч якось нагадує Dragon Age - це погано <...> І водночас це була команда, де я зобов'язаний був приймати й ураховувати весь зворотній зв'язок, тож мені доводилося БЕЗКІНЕЧНО все переробляти."

Девід Гейдер

Гейдер у тому ж треді згадав про створення Anthem, яка на момент описуваних подій називалася Dylan. Так, після завершення роботи над Dragon Age: Inquisition і наступаючого вигорання, Гейдер вирішив змінити проєкт і приєднався до команди нового IP, який пізніше став відомим як Anthem. Це виявилося помилкою.
"До цього моменту Dylan замислювалася в жорсткому науково-фантастичному сеттінгу, а мені дали вказівку перетворити її на щось ближче до наукового фентезі в дусі "Зоряних воєн". І, схоже, колективу про це ніхто не сказав. Тому вони думали, що це саме я все поміняв."

Девід Гейдер

До того ж, за його словами, стало очевидно, що команда не сильно-то й хотіла робити RPG. "Ба більше, вона була проти RPG", - продовжив колишній провідний сценарист Bioware.
"Проте від мене чекали, що я змахну чарівною паличкою і створю історію рівня BioWare - не даючи водночас жодного інструменту, який мені реально потрібен для цього. Я зрозумів, чим усе закінчиться."

Девід Гейдер

Намагаючись врятувати ситуацію, Гейдер попросив шанс вирости до креативного директора. У відповідь він отримав холодну відмову і принизливу фразу про те, що "поза BioWare у нього нічого не вийде". Цей момент став переломним і він остаточно вирішив йти.

Нагадаємо, заснована Гейдером Summerfall Studios встигла випустити Stray Gods: The Roleplaying Musical і анонсувати сюжетний картковий "роглайт" під назвою Malys.

 

Edited by Трейдер (see edit history)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.