Перейти к содержанию

Новости Девід Гейдер: команда Mass Effect недолюблювала колектив Dragon Age, і навпаки


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Нещодавно колишній провідний сценарист Dragon Age Девід Гейдер (David Gaider) поділився подробицями про внутрішнє життя BioWare. Так, між командами, які працювали над культовими серіями Mass Effect і Dragon Age, були досить напружені стосунки. Він також розповів про те, як намагався переписати сюжет Anthem.

00333.lWwaahC.thumb.jpeg.ac617f3cc258d10461454ae7949cb4b2.jpeg

За словами Гейдера, студія фактично була розділена на два табори, кожен з яких мав власну культуру і підхід до розробки: "Тривалий час це по суті були дві контори під одним дахом: команда Dragon Age і команда Mass Effect. Можна сказати, що це були дві окремі студії. І вони не ладнали між собою".
"Компанія знала про напруженість і протягом багатьох років намагалася це виправити, в основному переставляючи співробітників між командами. Але це особливо не допомагало, і я сам не усвідомлював масштаб проблеми, поки не потрапив у команду [Anthem]. Вони абсолютно не хотіли мене бачити у себе. Взагалі."

Девід Гейдер

За його словами, колеги з Mass Effect скептично ставилися до його ідей, вважаючи їх "занадто в дусі Dragon Age".
"Я постійно отримував фідбек на кшталт "це надто схоже на Dragon Age" або що все, що я пишу чи планую, "надто Dragon Age"... з натяком на те, що все, що хоч якось нагадує Dragon Age - це погано <...> І водночас це була команда, де я зобов'язаний був приймати й ураховувати весь зворотній зв'язок, тож мені доводилося БЕЗКІНЕЧНО все переробляти."

Девід Гейдер

Гейдер у тому ж треді згадав про створення Anthem, яка на момент описуваних подій називалася Dylan. Так, після завершення роботи над Dragon Age: Inquisition і наступаючого вигорання, Гейдер вирішив змінити проєкт і приєднався до команди нового IP, який пізніше став відомим як Anthem. Це виявилося помилкою.
"До цього моменту Dylan замислювалася в жорсткому науково-фантастичному сеттінгу, а мені дали вказівку перетворити її на щось ближче до наукового фентезі в дусі "Зоряних воєн". І, схоже, колективу про це ніхто не сказав. Тому вони думали, що це саме я все поміняв."

Девід Гейдер

До того ж, за його словами, стало очевидно, що команда не сильно-то й хотіла робити RPG. "Ба більше, вона була проти RPG", - продовжив колишній провідний сценарист Bioware.
"Проте від мене чекали, що я змахну чарівною паличкою і створю історію рівня BioWare - не даючи водночас жодного інструменту, який мені реально потрібен для цього. Я зрозумів, чим усе закінчиться."

Девід Гейдер

Намагаючись врятувати ситуацію, Гейдер попросив шанс вирости до креативного директора. У відповідь він отримав холодну відмову і принизливу фразу про те, що "поза BioWare у нього нічого не вийде". Цей момент став переломним і він остаточно вирішив йти.

Нагадаємо, заснована Гейдером Summerfall Studios встигла випустити Stray Gods: The Roleplaying Musical і анонсувати сюжетний картковий "роглайт" під назвою Malys.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.