Jump to content

Новости Відбувся реліз креативної горор-пригоди The Midnight Walk


Новостник

Recommended Posts

  • Новостник
Автори Lost in Random з незалежної студії MoonHood оголосили про вихід своєї нової гри - стильної хорор-пригоди The Midnight Walk. Геймери потраплять у світ кошмарів, де їм на пару з кумедним Потбоєм доведеться прокласти шлях через похмурі землі та знайти друзів у полчищі монстрів. Найприкметнішою рисою тайтла є візуальне оформлення, бо всі локації були зліплені розробниками вручну з глини.

01040.YUBwaj4.thumb.jpg.15d5bcc629061d110e8be9cfd3573e7d.jpg

Прямо на релізі автори зняли ембарго на публікацію фінальних оглядів. Загалом критики тепло зустріли новинку - на момент написання новини The Midnight Walk має 78 балів на Metacritic і 80 балів на OpenCritic з рекомендацією у 83 %. Здебільшого журналісти захоплюються художньою складовою і сюжетом, але відзначають малу тривалість, простий геймплей і заточеність тайтла під VR.

Нижче ви можете ознайомитися з кількома випадковими оглядами з різними оцінками:

DualShockers - 95/100

"The Midnight Walk - моя улюблена гра на PSVR2. З часів мого першого проходження Journey жоден інший проект не викликав у мене таких сильних емоцій. Анімований вручну світ абсолютно прекрасний, і водночас жахливий, саундтрек просто чудовий, а геймплей сповнений унікальних і креативних ідей, з якими я ніколи раніше не стикався. Оповідання поєднує в собі доступний стиль збірки оповідань з дуже глибокими темами і символізмами, які обов'язково зіграють на струнах вашого серця від початку і до воістину дивовижного кінця.
Кожен персонаж і сюжетний хід мають шалену чарівність. Незважаючи на кілька незначних незручностей, я настійно рекомендую проходити саме в VR, якщо у вас є така можливість. Поза VR 4-5-годинне проходження може здатися занадто коротким, але навіть так гра справді приголомшлива і варта кожної витраченої секунди. А тепер вибачте, мені поря з'ясувати, чи поширюється гарантія PSVR2 на пошкодження через мої сльози, пролиті всередині гарнітури..."

Ітан Крігер (Ethan Krieger)

IGN - 90/100

"Я не можу перестати думати про The Midnight Walk з того моменту, як побачив кінцівку. Я знаю, що скоро повернуся до гри, щоб знову побродити її похмурим світом - не для того, щоб вибити всі ачівки, а тому, що все, що я дізнався у фіналі, змінило контекст емоційних історій і мої уявлення про них. Я хочу знову почути сумну, нав'язливу музику і провести більше часу біля багаття з цими персонажами. Я хочу подорожувати з Потбоєм, моїм супутником і другом, який говорить так багато, не вимовляючи жодного слова.
The Midnight Walk досить коротка. Проходження зайняло у мене близько 7-8 годин, і це при тому, що я не поспішав. Вона чудова і зворушлива, вона захопила мене з перших хвилин і не відпускала, поки я не зробив останній крок у своїй подорожі. Тяга до несподіваних і креативних ігор спонукала мене безстрашно увійти в темряву, знайти істину і товаришів, що я і зробив. З темряви - світло. Одне не може існувати без іншого, і жодна з двох крайнощів не дає відповідей на всі запитання. Я запалив сірник, знайшов свій шлях і виявився не один."

Вілл Борджер (Will Borger)

TheGamer - 80/100

"The Midnight Walk - це історія спокути, історія про те, як одна іскра може розпалити колишню пристрасть або зцілити розбите серце. Засновники Moonhood одного разу сказали мені, що подумували про те, щоб узагалі кинути розробку ігор, перш ніж зрештою заснували студію і знайшли причину продовжувати роботу над цим проєктом. Я не можу не відчувати, що The Midnight Walk - це алегорія пристрасті авторів, яка знову спалахнула. Іноді для створення шедевра потрібна лише іскра.
Можна сказати, що Moonhood ставить творче бачення понад усе інше. Сам факт створення внутрішньоігрового світу вручну з глини вже є монументальним досягненням, але є й інші художні моменти. Наприклад, цілий німий фільм, який відтворюється впродовж одного з розділів. Moonhood навіть впровадила в гру старий проектор, щоб використовувати його для цього епізоду."

Джек Коулман (Jack Coleman)

Metro GameCentral - 70/100

"Спочатку сеттинг може здатися заплутаним, але п'ять основних сюжетних ліній досить прямолінійні. Вони такі ж похмурі, як і художній стиль, але, незважаючи на те, що іноді сюжети можуть зворушити, вони далеко не такі глибокі, як, можливо, уявляли собі автори.
Чудова графіка не робить гру хорошою, і The Midnight Walk, безумовно, була б набагато менш цікавою, якби мала більш звичний візуальний стиль. Тож, хоч ця гра і здається мені надто дорогою для восьмигодинної пригоди, вам однаково слід додати її до свого списку високоякісних і незвичайних інді-новинок цього року.
Коротенько: це одна з найбільш візуально пам'ятних ігор року, яка у своїй захопливій суміші стелсу, головоломок і сюрреалістичного горору доводить, що для того, щоб лякати, не потрібен реалізм або криваві сцени.
Плюси: візуальний стиль незмінно чудовий і часто по-справжньому лякає. Деякі розумні головоломки і дуже напружені елементи стелсу. Відмінне використання функцій віртуальної реальності.
Мінуси: дуже очевидно, що гра була розроблена в першу чергу під VR, і поза віртуальною реальністю вона менш захоплююча. Ігровий процес у режимі скритності майже не змінюється під час проходження. До того ж вона дуже коротка."

GameCentral

Eurogamer - 60/100

"The Midnight Walk - це не просто історія, а гра, і саме в плані геймплея вона досить проста. Вогонь - ключовий компонент майже в усьому, що вам доведеться робити, тому ви часто запалюватимете сірники, щоб запалити свічки, стрілятимете сірниками, щоб... еееее... запалити свічки, проситимете Потбоя (спробуйте здогадатися) запалити свічки, і використовуватимете ці щойно запалені свічки, щоб оминати по-справжньому огидних монстрів. Звук теж відіграє свою роль - у багатьох головоломках вам потрібно заплющити очі і прислухатися, щоб знайти правильний шлях. Це чудово працює, особливо якщо ви в навушниках і, в ідеалі, в шоломі віртуальної реальності... У другій половині The Midnight Walk візуальна складова - одна з найбільш захопливих, які мені доводилося бачити. Стилістично образи в The Midnight Walk схожі на сон, але тут вони стають ще більш вражаючими, з колосальними спорудами, неймовірними просторами тощо. Я жадав усе це побачити, але саме на цьому візуальному піку ігровий процес почав здаватися дещо виснажливим - зберіть кілька предметів, щоб відкрити замкнений шлях, спаліть кілька речей, щоб відкрити замкнений шлях, спаліть кілька речей і не дайте себе з'їсти, щоб ви могли пройти шляхом, який щойно відкрився...
У віртуальній реальності деякі з цих недоліків зникають, а відчуття масштабу в VR додає локаціям глибини і мимоволі змушує вас витріщатися на них, витягнувши шию (у мене, чесно кажучи, на наступний день після гри боліла шия...) Але реалізація VR-інтерфейсу неідеальна, і базові дії набагато простіше виконувати за допомогою стандартного контролера на плоскому екрані. По суті, ідеального способу грати в The Midnight Walk не існує, хоча я б все ж порадив використовувати саме VR через додаткове відчуття простору."

Том Оррі (Tom Orry)

The Midnight Walk вийшла на ПК (Steam) та PlayStation 5 з підтримкою шоломів віртуальної реальності.

 

Edited by Трейдер (see edit history)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.