Jump to content

Новости ЗМІ: Леслі Бензіс упевнений, що в провалі MindsEye винні "саботажники"


Новостник

Recommended Posts

  • Новостник
Posted (edited)

Build A Rocket Boy, шотландська студія з Единбурга, опинилася в складній ситуації після провального запуску MindsEye. Компанія розіслала повідомлення про ризик звільнень приблизно 300 співробітникам у Великій Британії. Цей крок послідував за невдалим релізом, який викликав хвилю критики і повернень коштів від гравців.

00443.KPLb4Hd.thumb.jpg.b584da889a89507e2fbb1b44a6397970.jpg

Джерела, близькі до студії, повідомили виданню IGN, що подібні листи отримали і співробітники PlayFusion - компанії, придбаної Build A Rocket Boy наприкінці 2024 року. PlayFusion розробляє шутер Ascendant, який планували випустити цього року. Наприкінці червня

This is the hidden content, please
процедура скорочення штату - консультації для тих, кого звільняють, триватимуть 45 днів, як вимагає британське законодавство під час масових скорочень.

BARB заявила, що звільнення дадуть змогу зосередитися на оновленнях і оптимізації MindsEye, а також на довгострокових цілях компанії. Після релізу студія висловила жаль через проблеми, з якими зіткнулися гравці, і почала випускати патчі для виправлення багів, проблем із продуктивністю та поведінкою ШІ.

Однак у проєкту в Steam склалася дуже слабка репутація: максимальна кількість одночасних гравців на старті становила 3 302 користувача. Зараз на платформі Valve одночасно грає лише від 20 до 50 осіб. Відгуки користувачів - "переважно негативні".

MindsEye задумувалася як частина платформи Everywhere, яку створював відомий розробник серії Grand Theft Auto Леслі Бензіс (Leslie Benzies).

Джерела IGN кажуть, що 2 липня Бензіс уперше після запуску MindsEye звернувся до співробітників у короткому відеодзвінку. За словами учасників зустрічі, він запевняв, що студія відновиться і перезапустить MindsEye, звинувачуючи в провалах, серед іншого, "внутрішніх і зовнішніх саботажників". Його слова нагадують заяви співкерівника Build A Rocket Boy Марка Герхарда (Mark Gerhard), який раніше говорив про "узгоджену атаку" на гру і компанію, включно з оплатою негативних коментарів і спам-ботів. Однак бос IO Interactive, видавця MindsEye, ці звинувачення відкинув.

Також джерела IGN повідомляють, що всередині студії є бажання виправити ситуацію і привести MindsEye до успіху, але зараз співробітники з тривогою чекають свого майбутнього, а можливості виконати обіцяні після релізу плани - наприклад, додати мультиплеєр - викликають сумніви.

Цього тижня BARB випустила третє оновлення для консольних версій MindsEye, скоро аналогічний патч вийде і на ПК. У студії зазначили, що проаналізували сотні годин геймплейних роликів та відгуки користувачів, щоб усунути найсерйозніші проблеми і поліпшити ігровий досвід на консолях.

 

Edited by Трейдер (see edit history)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.