Перейти к содержанию

Новости ЗМІ: Леслі Бензіс упевнений, що в провалі MindsEye винні "саботажники"


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Build A Rocket Boy, шотландська студія з Единбурга, опинилася в складній ситуації після провального запуску MindsEye. Компанія розіслала повідомлення про ризик звільнень приблизно 300 співробітникам у Великій Британії. Цей крок послідував за невдалим релізом, який викликав хвилю критики і повернень коштів від гравців.

00443.KPLb4Hd.thumb.jpg.b584da889a89507e2fbb1b44a6397970.jpg

Джерела, близькі до студії, повідомили виданню IGN, що подібні листи отримали і співробітники PlayFusion - компанії, придбаної Build A Rocket Boy наприкінці 2024 року. PlayFusion розробляє шутер Ascendant, який планували випустити цього року. Наприкінці червня

This is the hidden content, please
процедура скорочення штату - консультації для тих, кого звільняють, триватимуть 45 днів, як вимагає британське законодавство під час масових скорочень.

BARB заявила, що звільнення дадуть змогу зосередитися на оновленнях і оптимізації MindsEye, а також на довгострокових цілях компанії. Після релізу студія висловила жаль через проблеми, з якими зіткнулися гравці, і почала випускати патчі для виправлення багів, проблем із продуктивністю та поведінкою ШІ.

Однак у проєкту в Steam склалася дуже слабка репутація: максимальна кількість одночасних гравців на старті становила 3 302 користувача. Зараз на платформі Valve одночасно грає лише від 20 до 50 осіб. Відгуки користувачів - "переважно негативні".

MindsEye задумувалася як частина платформи Everywhere, яку створював відомий розробник серії Grand Theft Auto Леслі Бензіс (Leslie Benzies).

Джерела IGN кажуть, що 2 липня Бензіс уперше після запуску MindsEye звернувся до співробітників у короткому відеодзвінку. За словами учасників зустрічі, він запевняв, що студія відновиться і перезапустить MindsEye, звинувачуючи в провалах, серед іншого, "внутрішніх і зовнішніх саботажників". Його слова нагадують заяви співкерівника Build A Rocket Boy Марка Герхарда (Mark Gerhard), який раніше говорив про "узгоджену атаку" на гру і компанію, включно з оплатою негативних коментарів і спам-ботів. Однак бос IO Interactive, видавця MindsEye, ці звинувачення відкинув.

Також джерела IGN повідомляють, що всередині студії є бажання виправити ситуацію і привести MindsEye до успіху, але зараз співробітники з тривогою чекають свого майбутнього, а можливості виконати обіцяні після релізу плани - наприклад, додати мультиплеєр - викликають сумніви.

Цього тижня BARB випустила третє оновлення для консольних версій MindsEye, скоро аналогічний патч вийде і на ПК. У студії зазначили, що проаналізували сотні годин геймплейних роликів та відгуки користувачів, щоб усунути найсерйозніші проблеми і поліпшити ігровий досвід на консолях.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.