Гость PlayStation®

The Last of Us: The Making of a Cinematic

1 сообщение в этой теме

Yesterday at Войдите или зарегистрируйтесь, для просмотра содержимого in Germany Войдите или зарегистрируйтесь, для просмотра содержимого , the voice of Joel, and Войдите или зарегистрируйтесь, для просмотра содержимого , the voice of Ellie, took the stage with moderator Arne Meyer, Community Strategist at Войдите или зарегистрируйтесь, для просмотра содержимого , to talk about the cinematic process, the performances, and the creative ideas at play in Войдите или зарегистрируйтесь, для просмотра содержимого . Before the presentation began, our game’s directors had a few words to say about the project.

In order to make everything Bruce and Neil discuss in the video a reality, the performances of Troy, Ashley, and every actor involved play a crucial role. Performance capture is a long, time-intensive process. It involves tight mocap suits, long hours, a ton of writing and often some fortuitous ad-lib. We called attention to these performances — one of the first steps to the game’s cinematic process — at Войдите или зарегистрируйтесь, для просмотра содержимого . At Gamescom, we went deeper into the process, and now you can watch the raw mocap for the cinematic that introduced Bill, played by Войдите или зарегистрируйтесь, для просмотра содержимого .

High tech cameras record the tracking markers on the mocap suits to capture these performances. Raw mocap data is taken to our team, cleaned up, and then the next step in the cinematic process takes place.

Six steps in about a minute. Making game cinematics looks pretty easy, right? What you’ve seen is a time lapse showing over two years of planning, writing, performance, scripting, animation, lighting, and artistry. Then apply more tweaking, more adjusting, and more fine-tuning. And then some more before it ever goes out the door.

That’s where we ended up. One cinematic in the can. But there’s much more work to be done, and we can’t wait to share it with you.

Войдите или зарегистрируйтесь, для просмотра содержимого

Войдите или зарегистрируйтесь, для просмотра содержимого
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Guest
Вы не авторизованы. Если у вас есть аккаунт, пожалуйста, войдите.
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Разрешено не более 75 смайлов.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Ваш предыдущий контент был востановлен.   Очистить редактор

  • Предпросмотр

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу