Гость PlayStation®

The Witness on PS4: Conversations with Creators

1 сообщение в этой теме

It’s been a few months since Войдите или зарегистрируйтесь, для просмотра содержимого on PlayStation.Blog, so I think it’s a nice time to let people know how the game is coming along.

If you haven’t heard about Войдите или зарегистрируйтесь, для просмотра содержимого , it is a game about exploration and puzzle-solving in an open world. Here’s our trailer:

The open-world aspect of the design is important; it means you have freedom in terms of where you go and what puzzles you choose to approach right now. At any time you can just stop what you’re doing, turn around and go somewhere else, and the game world has plenty of new things to show you.

Войдите или зарегистрируйтесь, для просмотра содержимого

It’s interesting to try and design a puzzle game this way. Puzzle games are usually linear, because the designers want to make sure you have solved a puzzle before going on to a more difficult one. But in The Witness we have a broader idea about what makes puzzles interesting, and this lets us be versatile in designing the flow of gameplay. We build systems of puzzles with flexibility to allow for player freedom, so you can follow the natural flow of your own curiosity.

More flippantly, we are trying to reverse the trend illustrated by this old chestnut:

Войдите или зарегистрируйтесь, для просмотра содержимого

Building an open world is a challenge for a small team like ours, though, especially in a game that is as detail-oriented as this. We care about the placement of every object, the way every location looks from every other location, and how a location frames the puzzles that live inside. We’re very busy refining these details for the game’s release.

Войдите или зарегистрируйтесь, для просмотра содержимого

I’ve Войдите или зарегистрируйтесь, для просмотра содержимого previously on PlayStation.Blog.

If you want to follow general development progress, check out Войдите или зарегистрируйтесь, для просмотра содержимого . It’s more than just news and updates, on it we often get into deep discussions of artistic decisions and technical work. And you can also follow Войдите или зарегистрируйтесь, для просмотра содержимого on Twitter.

We are looking forward to delivering you the best game we can make, and we are working hard at this every day.

Войдите или зарегистрируйтесь, для просмотра содержимого

Войдите или зарегистрируйтесь, для просмотра содержимого

Войдите или зарегистрируйтесь, для просмотра содержимого
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Guest
Вы не авторизованы. Если у вас есть аккаунт, пожалуйста, войдите.
Ответить в тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Разрешено не более 75 смайлов.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Ваш предыдущий контент был востановлен.   Очистить редактор

  • Предпросмотр

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу