Jump to content

Beyond: Two Souls - геймплей, интерфейс


Новостник

Recommended Posts

  • Новостник

Во втором из четырех выпусков дневников разработчиков психологического триллера Beyond: Two Souls Дэвид Кейдж (David Cage) и другие сотрудники Quantic Dream говорят о том, как они постарались создать пользовательский интерфейс, который позволил бы сделать геймплей более увлекательным, чем в предыдущих играх студии. Выход игры ожидается 8 октября.

Edited by Father (see edit history)

 

Link to comment
Share on other sites

С графоном не пойму - то нормальный, то проседает до уровня того же Фаренгейта ( квадратные трубки и колеса). Особенно заметно в сцене со снегом.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.