Перейти к содержанию

ps4 онлайн Call of Duty: Advanced Warfare Онлайн


Буран

Рекомендуемые сообщения

  • ADMIN

Обсуждение онлайн режимов и сбор игроков для совместной игры в Call of Duty: Advanced Warfare


 


ps4.in.ua_1414266701__call_of_duty_advan


Не пишите мне в личку по вопросам форума, для этого есть раздел Работа Форума!!!

Безымянный-1.png

 

 

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 2 недели спустя...
  • 2 недели спустя...

Бляха, давно наверное меня так онлайн игра не выбешивала. Или я полнейший рак в консольных пострелушках или в онлайне все гении с эим ботом и волхаком.

Ок, вопрос по мини карте. Когда меня на ней видно? Когда я спринтчусь, то я виден у вражин на карте как пульсирующая точка? Какая сенса более-менее норм? Какие пушки внимания не стоят? (В онлайне все бегают с БАЛом).

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ок, значит.

 

 - Когда ты используешь экзо-способности тебя, то отображаешься на карте, как ты выразился "пульсирующей точкой"

 - Мы играли с тобой в Титанов, так что я могу с уверенностью сказать, что ты не рак, просто на данный момент в игре проблемы со связью, по этому не удивляйся, когда например один раунд ты нормально играешь,  а уже следующий тупо никого не можешь перестрелять. Пока что всё зависит не от прямоты рук, а чисто по принципу рулетки.

 - Можно поставить перк, при котором тебя не будет видно когда ты используешь способности экзоскелете(дабл джам, стрейф, буст)

 - По пушкам однозначных вариантов нет. Тут нужно подбирать индивидуально.

Из винтовок самый популярный АК12

ak12-main-1.jpg

 

BAL-27

bal-27-main-1.jpg

 

Лично я предпочитаю:

 

ASM1

asm1-main-1.jpg

...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Я вот когда играл, то получается так:

Я выбегаю 1x1 и сразу же склеиваюсь. Мотом смотрю киллкам и там показывается, что я секунду где-то на врага смотрю. В этом лаг отображается?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Товарищи - это ПИНГ :1buba:

По факту, враг тебя видит--стреляет, а ты его только успел увидеть.. А т.к. даже в Нормале у Колды крайне быстрая смерть(по сравнению с Батлой напр.), то даже 70 - 120 мс вполне достаточно, чтобы имень instadeath весь раунд))

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Неужели свершилось  :show_tits:

То ли нам повезло, то ли наконец таки пофиксили, но сегодня весь вечер играли, связь просто сказка   :happy1:

...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Какие то невероватные чудеса происходят в онлайне. Один вечер заходишь и шо об стену головой, ни перестрелять, ни выиграть, ничего. А уже на следующее утро заходишь, и противники падают чуть ли не от того что ты наводишь на них прицел  :lol:

...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ну так и у нас такое было, а сегодня утром играл, то прям падают штабелями)

...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты


а сегодня утром играл,
здесь и кроется разгадка, судя по всему, утром все на работе (а дети в школе), поэтому нагрузка на серваки и сеть минимальна.

Brunneng91.png

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Причём тут сервера  :facepalm2:


в игре система peer to peer

и утро приводилось просто как пример, а не как конкретно время суток в отличии от вечера

...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Кто нибудь испытывает проблемы с подключением к онлайну? Сегодня весь день не пускает.

...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ребзя кто играет в игру часто и хочет побегать толпой,добавляйте в друзья.

ChernyiVova

Если наберётся норм людей то можно и в клановых войнах поучаствовать

Изменено пользователем everlast83 (смотреть историю редактирования)
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Патч:

Game Update: Xbox One, PlayStation 4

Security and Anti-Cheat Updates:

  • Multiple fixes for invalid player data, which allowed custom “super” classes.
  • Added offensive emblem policy message to emblem editor main page and save pop-up.
  • Added additional enforcement for offensive player-created emblems.

Store Updates:

  • Polish and fan requested improvements.

Emblem Updates:

  • General Emblem Editor polish and fan requested improvements. Including colors, layers, etc.
  • Added ability to set an emblem as your clan emblem.

UI Updates:

  • Added support for new upcoming AE4 weapon, including challenges.
  • Fixed issues with invites between Multiplayer and Exo Survival modes that would exclude -Splitscreen party leader is unable to invite anyone to their party.
  • Fixed issue where newly unlocked items were not showing up in the new items list.
  • Safe Area adjustments for Spectator HUD.
  • Added categories to Armory. (All Loot, Redeemable Loot, Time Limited Loot, and Permanent Loot)
  • Fixed issue where Armory Page Count displays incorrectly and added time remaining information for all Time Limited Loot Items.
  • Fixed an issue where the scoreboard on the after action report was not highlighting the active player.
  • Added indication of how many modules a Scorestreak can have based on player’s rank level.
  • Updated lobby status info for System Link games while in the firing range.
  • Fixed an issue where the “Completed” text would show up on locked calling cards, after scrolling over an unlocked/completed calling card.
  • Updated Multiplayer Main Menu to include Friends list option by default.
  • Updated Prestige menu flow experience and information displayed.
  • Added the ability to customize Scorestreaks within the Scorestreaks selection menu.

In-Game Updates:

  • Fixed Momentum mantle prompt overlapping with 2X indicator
  • Fixed issue with the “Taking” icon overlapping the flag icons in Momentum Splitscreen.
  • Fixed issue with the Reinforcement icon overlapping HUD while playing in Splitscreen.
  • Added “RELOAD”, “LOW AMMO”, and “NO AMMO” HUD notifications on all Weapon Loot.
  • Fixed stretched weapon loot icon in Killcam feeds.
  • Fixed issue where 1st players progress in Exo Survival would be lost when signing into a Splitscreen local play.
  • Fixed Lynx ammo count issue.
  • Fixed Care Package trap module exploit.
  • Fixed threat indicator issue with friendly MDL projectiles and the Crossbow Bolts
  • Fixed Goliath pod down on planted bomb.
  • Fixed Goliath getting stuck issues.
  • Fixed Goliath players out of world exploit.
  • Fixed issue where the Ameli – Chicanery Elite variant would remain locked after permanent unlock via Prestige.
  • Fixed rare issue where MDL projectiles would not explode.
  • Fixed an exploit where the Minimap would be visible when you paused during a Killcam,
  • Fixed issue where players being invited into a bonus playlist while the game is still installing, which would cause a crash when loading Atlas Gorge.
  • Fixed issue when rapid supply package from a supply drop appear locked and expired.
  • Fixed rare visual affect issue when ADS with the Sniper, ACOG, Variable Zoom, and Ballistic scopes would not appear correctly.

Clan Updates:

  • Widened the Clan Invite Details window to accommodate long clan names.
  • Added warning message when transferring ownership of Clan.
  • Added Clan member position display label to the Clan Roster

Challenge Updates:

  • Fixed Far Sighted” challenge requiring four long shot medals instead of the three to complete
  • Fixed an issue with the “Super Star” challenge, where it did not prompt the player that 6 or more people are needed to complete the challenge.
  • Fixed an issue with the “Crushing Victory” challenge where it would not track properly when there are less than 6 players in the match.

Weapon Balancing Updates (Note: Adjustments affect base weapon and all loot variants):

  • Bal27: damage reduced, max damage range decreased, recoil adjusted
  • HBRa3: max damage range decreased
  • ASM1: max damage range increased
  • MP11: max damage range increased
  • EM1: damage increased
  • EPM3: damage increased, ads time decreased
  • XMG: damage increased, lockdown mode increased
  • Ameli: damage increased
  • Pytaek: damage increased

Scorestreak Updates:

  • Fixed an issue where the System Hack Graphic would remain on Broadcaster’s Screen, even after system hack event was over.
  • Fixed issue with Care package drone delivery if System Hack is activated at beginning of delivery.
  • Fixed issue with not being able to kill care package drone.
  • Fixed issue where all medals earned while operating a Scorestreak would not appear on players screen.
  • Fixed rare issue of players losing the ability to activate Scorestreaks when killed while moving a turret.
  • Fixed an issue where the player could have his weapon dropped after returning from controlling a Scorestreak.
  • Fixed issue where player wouldn’t be able to trigger game objects while using the ripped turret.
  • Fixed an issue with the Paladin where Friend or Foe overlay would remain on if you joined a Paladin Scorestreak and immediately exited Scorestreak.
  • Fixed issue where the player would get credited with assault drone challenges when they used a Map Based Scorestreak.

Broadcaster UI Updates:

  • Added the bomb planting/defusing UI to the Broadcaster UI.
  • Adjusted scoreboard placement when viewing through Broadcaster.
  • Fixed issue where the bomb icon in the Broadcaster UI wouldn’t disappear when the bomb carrier planted the bomb.
  • Fixed issue where the match summary in the After Action Report wouldn’t update with Scoreboard for the broadcaster.
  • Updated HUD outlines for Broadcaster.
  • Fixed issue where Aim Down Sights overlays weren’t being displayed for Sniper Scopes.
  • Removed player rank information from being displayed in the Fullscreen scoreboard and the overhead names.
  • Added objective information to the Broadcaster scoreboard. This information appears in the gray bar beneath the teams’ scores.
  • CODVision is now brighter and easier to see. Added Broadcaster HUD UI elements including active player info, in-game scoreboard/status, mini-map highlights player with satellite (Uplink), persistent weapon info, and objective information in First Person Mode.
  • Added functionality for broadcaster settings to be remembered between rounds.
  • Added a subtitle to the broadcaster scoreboard that displays the current Hardpoint’s timer; or the current round number in Capture the Flag, Search & Destroy, and Uplink.
  • The primary timer in the broadcaster scoreboard is now yellow once the bomb has been planted. Will switch to red when timer reaches 10 seconds.

eSports Settings Changes:

  • Search and Destroy Silent Plant = Enabled
  • Spectating POV = First Person Only
  • Battle Chatter = Disabled
  • Uplink Respawn Delay = 5 Seconds
  • Hardpoint Respawn Delay = 2.5 Seconds
  • Team Kill Penalty = None
  • Friendly Fire = Enabled
  • Explosive Delay = None

Ranked Play Updates:

  • Remove Join in Progress.
  • Turning on Skill Based Matchmaking.
  • Turning off friendly fire.
  • Fixed issue where the player wouldn’t lose division points from abandoning the match by using the system close application option.
  • Initialize disconnect penalty as soon as the match starts.
  • Utilize latest eSports rule set:
    • Primary Weapons – All Specials
    • Secondary Weapons – All Launchers
    • Attachments – Tracker, Grenade Launcher, Akimbo
    • Wildcards – Bombardier
    • Exo Ability – Ping
    • Exo Launcher – Tracking Drone, Explosive Drone
    • Scorestreaks – UAV, Orbital Care Package, System Hack
    • Scorestreaks Modules – Bombing Run Care Package Upgrade, XS1 Goliath Recon, and All Support Modules.

Game Mode Specific Updates (Note: Adjusted score amounts for various events and objective modes.)
Search & Destroy:

  • Fixed rare Search & Destroy Killcam issue.
  • [broadcaster] Added various Search & Destroy UI improvements.
  • [broadcaster] Fixed the bug where the “Target A” and “Target B” in-world icons wouldn’t disappear when the bomb was planted.

Capture the Flag:

  • Removed the text that duplicates the information presented by the flag icons.
  • Adjusted spawn logic in Capture the Flag to make it less likely for players to spawn near their own flag.
  • [broadcaster] Added a timer that displays the time remaining until the flag automatically resets when the flag is on the ground.

Uplink:

  • [broadcaster] Added various Uplink UI improvements.
  • Added distance limitation to passing the Satellite Drone in Uplink. This prevents the players from passing it across the entire map.
  • Also adjusted the required throw angle.
  • Fixed spawn points issue in uplink.
    Hardpoint:
  • [broadcaster] Added various Hardpoint UI improvements.
  • Altered Spawn logic to prevent cluster spawning near the Hardpoint.
  • Fixed rare Hardpoint location disappearing issue in Private Match.
  • [broadcaster] Adjusted so that the broadcaster will now see a “Defend” icon appear on the HUD when the spectated player is standing in the Hardpoint.

Momentum:

  • [broadcaster] Changed the team scores to display a list of flags with the current state of the flags.
  • [broadcaster] The objective bar now displays the current state of the contested flag, and displays a bar that illustrates the current capture progress.

Map Specific Updates
Note: Many of the following updates apply to all maps, and are directly improved based on the findings of our security team and via community response to exploits.

  • Fixed player out of world exploits throughout. [Applies to Exo Survival.]
  • Fixed Aerial Assault Drone and Recon Drone out of world exploits throughout.
  • Fixed rare spectate cam issue.
  • Fixed rare Tactical Insertion exploit in Infected.
  • Fixed Warbird out-of-bounds exploit.
  • Fixed various clipping issues with the Goliath.

Exo Survival Global Updates:

  • Fixed issues with the score number in the Exo survival after action report.
  • Fixed an issue where players would get “Share Package” medals using a partners Goliath Scorestreak.
  • Fixed automatic revive issues at the start of the next round.

...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Видимо поменялись местами, вобще никаких проблем с подключением

...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Немного маразма,но помогает,поставьте польский язык на приставке,войдите в игру,там минут 5 установка языка будет,и пустит в онлайн.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

@everlast83,да, работает) кстати когда ставишь польский язык системы, то звук игры на оригинальном английском!

это подпись

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.