Jump to content

Продажи ReCore за первую неделю составили всего 57 тыс. копий


Новостник

Recommended Posts

  • Новостник

recore_box.jpg

Приключенческий платформер «от создателей Mega Man и Metroid Prime» ReCore (наш обзор), за первую неделю разошелся в количестве 56 733 копий на Xbox One.
 
Это не официальные данные, а результат аналитических выкладок специалистов сайта VGchartz.com, так что относиться к ним можно с изрядной долей скепсиса. Лучше всего игра продавалась в США (57% продаж) и Европе (27%). В Японии было продано всего 2% от общего количества.
 
Для новой игры это провал. Обычно, если мы говорим об успешности эксклюзива для консоли и новой игры, то число проданных копий составляет в 5-10 раз больше вышеуказанного.
 
Ранее Фил Спенсер, глава Xbox, заявил, что не согласен с мнением большинства обзоров, которые ставят ReCore низкие оценки. Теперь же стало известно, почему Спенсер был так резок в своих высказываниях. Покупатели «проголосовали» не только отзывами на Metacritic, но и своими кошельками.

Edited by TexH1k (see edit history)

 

Link to comment
Share on other sites

А что они хотели... Продавать в каком то смысле аркадку, по цене как за ААА игру.:pardon:

gortoo.png

  НА АБОРДАЖ!!!

Link to comment
Share on other sites

@Александр Юрков Немного уточню: игру по 40 баксов продавали, а ценник трепл-эй`a - 60$.

Да и не в цене проблема, если бы игра была отличной/шикарной, тогда и популярность не заставила бы себя ждать.

6f4518646bbc0b1268d540a5e690f481.png

 

Link to comment
Share on other sites

21 час назад, Elrond сказал:

если бы игра была отличной/шикарной

Мало таких випадків коли гра дійсно крута але банально не окупається?

Link to comment
Share on other sites

@MadWulff просто сейчас модно сравнивать все продажи с гта 5

Официальный представитель секты свидетелей эксклюзивов XBox

Link to comment
Share on other sites

41 минуту назад, Elrond сказал:

тобі видавців звіти шлють, чи що?)

Можна подумати це закрита інформація, є сайт на якому  розміщена інфа про кількість проданих копій

Link to comment
Share on other sites

@MadWulff Ну, к-сть проданих копій і окупність - різні речі :) Для одної гри цей показник може становити і 10к копій, а для іншої і 100к буде замало.

6f4518646bbc0b1268d540a5e690f481.png

 

Link to comment
Share on other sites

33 минуты назад, Elrond сказал:

Ну, к-сть проданих копій і окупність - різні речі

:blink: А трішки подумати і порахувати самому не можна?

 

 

Link to comment
Share on other sites

@MadWulff Повторюсь:

2 часа назад, Elrond сказал:

тобі видавців звіти шлють, чи що?)

Знаєш скільки тратиться на розробку кожної гри? Скільки прибутку отримується з врахуванням різних сервісів розповсюдження, регіональних цін, знижок і т.д? А ще ти мав навести подібні випадки. 

6f4518646bbc0b1268d540a5e690f481.png

 

Link to comment
Share on other sites

2 минуты назад, Elrond сказал:

Знаєш скільки тратиться на розробку кожної гри?

Щось тебе не туди вже занесло)) 

Хочеш надалі проспорити на дану тему пиши в ЛС... якщо ні тема закрита

Link to comment
Share on other sites

46 минут назад, Elrond сказал:

Ти ні приклади навести не можеш

вибач не знав що ти не вмієш думати і сам не можеш хоч приблизно розрахувати з бюджету гри і її продажів чи вона окупила себе чи ні..

Link to comment
Share on other sites

41 минуту назад, MadWulff сказал:

хоч приблизно розрахувати з бюджету гри

Як із стіною спілкуюся. Та покажи вже свої розумові вміння, не соромся. Хоча вже і так все зрозуміло. :pardon:

Це поганий пост, вибач. 

Edited by Elrond (see edit history)

6f4518646bbc0b1268d540a5e690f481.png

 

Link to comment
Share on other sites

3 минуты назад, Elrond сказал:

Як із стіною спілкуюся

Ти правий з тобою переписуватися я з стіною.

Я не бугалтер звичайно я не можу підрахувати з 100% точністю всі витрати, прибуток і тд

Та все таки примітивним способом  можна дізнатися  як приклад: якщо гра при бюджеті в 20 лямів продалась тиражем в 10 тис... Думаю не важко порахувати що до чого...  + ти вище писав що була б гра "отличной" тоді... намокаючи на те що як би гра не була середнячком тоді і продалась би нормально. Але є маса прикладів коли студії які випускали "шедеври" і їх закривали іза поганих продажів не дивлячись на  відгуки преси і юзерів.  Для мене самим яскравим прикладом буде студія Clover Studio

Link to comment
Share on other sites

3 минуты назад, MadWulff сказал:

якщо гра при бюджеті в 20 лямів продалась

Так я про це вище і писав, нє? Чисел то майже ніколи немає, а в ситуаціях, коли гра неуспішна, то й поготів.

5 минут назад, MadWulff сказал:

Але є маса прикладів коли студії які випускали "шедеври" і їх закривали іза поганих продажів

Ну, не варто теж порівнювати гаряче із соленим. Закриття студій це вже інше питання. Як приклад можна згадати Team Bondi (LA noire, котрі), чи навіть розробників No mans sky, яких не закрили, звісно, та й гра шикарно продалась, але репутація у хлопців тепер нижче плінтуса.

6f4518646bbc0b1268d540a5e690f481.png

 

Link to comment
Share on other sites

Байонетта як приклад гра рахується крутою (хоча особисто вона мені так собі) тим не менш гра хоч і отримала добрі оцінки і тд Але провалилася і 2га частина вийшла виключно іза того що нінтендо розщедрилась

4 минуты назад, Elrond сказал:

Чисел то майже ніколи немає

ти про бюджет гри??

Link to comment
Share on other sites

@MadWulff Ага. Сумніваюся, що ти знайдеш інфу по тому ж ReCore і зможеш щось толком порахувати (хоча й так ніби все зрозуміло). Те саме і про Байонету, якщо видавець не спецільно не скаржився.

6f4518646bbc0b1268d540a5e690f481.png

 

Link to comment
Share on other sites

19 минут назад, Elrond сказал:

Сумніваюся, що ти знайдеш інфу

Все можливо!!!

1982
E.T. — $23 million (licensing)
Frogger — $5 million (marketing)
1983
Dragon’s Lair — $3 million
1992
Ultima VII: The Black Gate — $1 million
1993
Ground Zero: Texas — $3 million — A 1994 Chicago Tribune report on interactive movie games claimed Sony Imagesoft’s FMV shooter for the Sega CD had a $3 million production budget.P
1994
Mortal Kombat II — $10 million (marketing)
Wing Commander III — $5 million
1995
Full Throttle — $1.5 million
Twisted Metal — $0.8 million
1996
Crash Bandicoot — $1.7 million
Wing Commander IV — $10 million
1997
Crash Bandicoot 2 — $2 million
Oddworld: Abe’s Oddysee — $2.5 million
Riven — $20 million (10 игра)
1998
Grim Fandango — $3 million
Thief: The Dark Project — $3 million
The X-Files Game — $6 million
1999
Crash Team Racing — $2.4 million
EverQuest — $3 million
Gabriel Knight 3 — $4.2 million
Resident Evil 2 $1 million
Shenmue — $47 million
System Shock 2 — $1.7 million
Unreal Tournament — $2 million
2001
Black & White $5.7 million
Dark Age of Camelot — $3.1 million
Jak and Daxter — $14 million
2002
Freedom Force — $2 million
Hitman 2 — €3.5 million
Lord of the Rings: The Two Towers — $20 million
NFL 2K3 — $15 million
2003
Enter the Matrix — $67 million (20 игра)
Jak II — $15 million
Toontown Online — $18 million
Uru: Ages Beyond Myst — $12 million
2004
Call of Duty: Finest Hour — $8.5 million
City of Heroes — $7 million
Driv3r — $34 million
Half-Life 2 $40 million
Halo 2 — under $20 million
Jak 3 — $10 million
2005
Advent Rising — $4 million
Call of Duty 2 — $14.5 million
Guild Wars — $20-30 million
Guitar Hero — $1.7 million
Jak X — $10 million
King Kong — $20 million
The Matrix Online — $8.5 million
Mortal Kombat: Shaolin Monks — $20 million
Quake 4 — $15 million
Psychonauts — $11.8 million
2006
Anno 1701 — €8 million
Empire Earth III — $10 million
Gears of War — $10 million
Ghost Recon Advanced Warfighter — $18 million
Lost Planet — $40 million (20 игра)
Red Steel — €10 million
Test Drive Unlimited — €15 million
Unreal Engine 3 — $40 million
2007
Age of Conan — kr200 million
BioShock — $15 million
Black College Football Experience — $9 million
Crackdown — $20 million
Crysis — €15 million
Halo MMO — $90 million — так и не вышла
Heavenly Sword — $20 million
Marathon 2: Durandal — $0.3 million
Rock Band — $20 million
Strangehold — $30 million
Stuntman: Ignition — $20 million
2008
Braid — $0.2 million
The Chronicles of Narnia: Prince Caspian — $20 million (marketing)
Gears of War 2 — $12 million
Golden Axe: Beast Rider — $15 million
Guitar Hero: Aerosmith — $5 million (marketing)
Left 4 Dead — $11 million (marketing)
The Witcher — zł20 million
2009
The Beatles: Rock Band — $20 million (marketing)
Borderlands — $30-35 million
Brütal Legend — $24 million
Call of Duty: Modern Warfare 2 — $200 million (50 миллионов игра)
Fortress — $16.5 million
Free Realms — $20-30 million
Star Wars: Clone Wars: Jedi Alliance — $15 million
2010
Gran Turismo 5 — $60 million
Heavy Rain — €40 million (17 миллионов сама игра)
Stargate Worlds — $25 million
2011
Allods Online — $12 million
Battlefield 3 — $2.75 million (Facebook marketing)
Call of Duty: Elite — $50 million
Dead Space 2 — $5-10 million (marketing)
Dead Island — zł40 million
Homefront — $50 million
Real Racing 2 — $2 million
Rift — $60-70 million
Star Wars: The Old Republic — $200 million
Warhammer 40k: Dark Millenium Online — $30 million
The Witcher II — zł25 million ($5ml)
2012
DC Universe Online — $50 million
Ghost Recon: Future Soldier — €50 million
Papo & Yo — $1.5 million
The Secret World — $50 million
2013
1666 — $35 million
Beyond: Two Souls — $27 million
Defiance — $70 million
Disney Infinity — $100 million
2014

Destiny — $140 million
Watch Dogs — $68 million

Link to comment
Share on other sites

2 минуты назад, Elrond сказал:

ну

та я зрозумів що ти ща рекор говорив... так даних покищо немає та цеж не означає що їх отримати не реально.

На гру здається спочатку на кікстартері  збирали + Геймдизайнер жаліється що грошей так мало було що довелося робити просту механіку і тд... Тому рано чи пізно про бюджет інфа буде)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.