Перейти к содержанию

Новости У Helldivers 2 ніколи не відключать механіку вогню по своїми, запевнив творчий директор


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Небезпечнішими за роботів і жуків у Helldivers 2 часом можуть бути тільки інші пекельні десантники - все через вогонь по своїх. Якщо вірити голові Arrowhead і за сумісництвом творчому керівнику сиквела Йохану Пайлстедту (Johan Pilestedt), команда нізащо не відмовиться від цієї особливості

rssImage-0eb0cde2ad36cd4424401ae65ceb44a1.jpeg

Можливість випадково (або навмисно) прибити товариша породила безліч комічних ситуацій у Helldivers 2. Однак постійна загроза з боку інших геймерів не всім може бути до вподоби. На цей випадок один із користувачів екс-твіттера попросив Пайлстедта не вимикати вогонь по своїх - керівник відреагував на поклик.

"О, так. Що ніколи не зміниться, так це вогонь по своїх. Якщо ми вимкнемо цю механіку, тоді нам доведеться деактивувати і шкоду від куль по ворогах. Такий закон."

Йоганн Пайлштедт

Також глава студії оголосив, що Демократична рада вирішила забезпечити громадянам Супер-Землі "більш офіційно регульовану та обов'язкову свободу". На це один із користувачів запропонував запровадити нову зброю демократії - мініган. Пайлстедт ідею оцінив, але наголосив, що у такої гармати жахлива віддача, для якої доведеться прописувати окрему механіку.

Спільнота одразу ж знайшла рішення - встановити зброю на триногу. Гравцям доведеться пожертвувати мобільністю на догоду величезній бойовій потужності. Також орудувати мініганом могли б відразу двоє десантників, щоб пом'якшити віддачу. "У нас була така ідея для великокаліберного кулемета", - твітнув розробник, а потім одразу ж написав, що жодного кулемета немає й близько і про це краще забути.

Зброя, про яку йшлося, в Helldivers 2 не присутня, але її вже кілька разів помічали в грі. Згадку гармати під назвою "Великокаліберний кулемет MG-101" виявили ще на старті шутера, але пізніше її викреслили зі списку стратагем. Цю зброю можна було б отримати на 12-му рівні. Можливо, Arrowhead ще докрутить ідею з кулеметом і додасть його в одному з оновлень.

До речі про апдейти. Сиквел обзавівся свіжим патчем, у якому поправили дугову зброю. Гра більше не буде застигати під час використання дугового метальника, дробовика і Тесла-вежі.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Несмотря на то что игру я прошел,в смысле на платину,продолжать заходить в нее я буду.Люблю добротные сессионки.И да, сколько не пробовал разные оружия,однозначно уверяю нигде имбы нет.В этом плане разрабы молодцы.Под каждую миссию,тип врагов и сложность нужно постоянно точечно выбирать эквип.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.