Перейти к содержанию

Новости Ще один ветеран StarCraft II робить ще одну RTS – там хочуть вирішити велику проблему жанру


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Uncapped Games - студія під крилом Tencent, яку очолює один із ключових творців StarCraft II. Команда ставить перед собою амбітне завдання: вона хоче вдихнути в жанр RTS нове життя, вирішивши важливу проблему таких ігор - надмірний акцент на м'язову пам'ять і швидкість натискання кнопок.

У Uncapped працюють ветерани Blizzard, Relic і Blackbird, які працювали над Warcraft III, StarCraft II, Warhammer 40,000: Dawn of War, Company of Heroes, Homeworld: Deserts of Kharak та іншими RTS. Лідер студії - Девід Кім (David Kim), провідний дизайнер мультиплеєра StarCraft II. Команда працює над своєю грою вже три роки, хоча деякі ідеї для неї з'явилися ще раніше.

01319.-wrAHAz.thumb.png.b89ccf4421d4970d67b2378dc9d41232.png

Ілюстрація до гри від Uncapped.

Проєкт поки що не анонсований офіційно, але підготовка до прем'єри йде повним ходом. Напередодні документалісти з Noclip випустили стрічку про те, як працює Uncapped Games. Гру студії там не показували, але окреслили низку думок, з якими підходять до виробництва.

  • Девід Кім вважає, що жанр RTS занадто застоявся - мовляв, якщо порівняти сучасну стратегію і стратегію з 90-х, то змінилося хіба що число юнітів, яких можна виділити рамкою, і деякі гарячі клавіші. Інші жанри за цей же час еволюціонували набагато сильніше. Тому Кім упевнений - стратегіям у реальному часі потрібно переглянути свої основи.
  • На думку Кіма, у StarCraft II у підсумку зробили більше мікроконтроля для бази, ніж слід було. Він сподівався, що зможе виправити це в наступній RTS від Blizzard, але, як ми тепер знаємо, Blizzard не стала робити нових RTS після StarCraft II. Тому Кім переніс свої ідеї в проєкт своєї студії.
  • У класичних стратегіях на початку матчу зазвичай багато однакової рутини: ви вибудовуєте свою базу так, як звикли це робити в десятках матчів до цього. У цьому процесі мало що змінюється - тільки якщо не втручається противник із раннім "рашем". У RTS від Uncapped намагаються одразу перейти до найцікавішого, де ви ухвалюєте важливі рішення, що впливають на хід гри, і постійно відбувається цікавий екшен. Таким чином матчі мають стати захопливішими та різноманітнішими.

01321.MItCn6b.thumb.jpg.5a5e31aa5ffd7bb5c64f85868562b953.jpg

Малюнок від художника Uncapped.
  • RTS від Uncapped близька до класичних стратегій Blizzard у плані базових моментів ухвалення рішень: коли краще нарощувати економіку, коли прокачувати юнітів, коли атакувати тощо. Але Uncapped намагається зробити так, щоб ці рішення давалися гравцям простіше, їм не доводилося здійснювати для цього багато дій або вдосконалювати механічну швидкість виконання.
  • Філософія змагального геймплею така: у казуальних матчах мають бути знижені вимоги до мікроконтролю, а ось серед напівпрофі та профі мікроконтроль має відігравати дуже важливу роль.
  • У RTS від Uncapped є масштаб, армії виходять досить великими.

01322.ZVYPGAE.thumb.jpg.3394b39075266afa6d3a82b9df9ff2ce.jpg

Ілюстрація до гри від Uncapped.

У проєкту вже була закрита презентація для блогерів і преси. Автор PC Gamer там побував - він поки не може ділитися подробицями, але описує враження у загальних рисах: у Uncapped виходить RTS, яка вражає своєю продуманістю і, можливо, справді зможе струсити жанр.

На презентації Девід Кім знову наголосив, що хоче позбавити стратегії залежності від шаленої кількості кліків за секунду і заучування черги будівель, залишивши фундаментальні риси жанру, які роблять його цікавим.

Прем'єра RTS від  Uncapped відбудеться за півтора місяця в рамках Summer Game Fest.

Нагадаємо, частина RTS-ветеранів Blizzard також осіла в студії Frost Giant. Вони теж вважають, що жанр застоявся, і готують інший стратегічний снаряд - Stormgate.

 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.