Перейти к содержанию

Новости Колишні співробітники Lionhead одночасно анонсували гру та заморозили її розробку.


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Криза в ігровій індустрії довела студію Flaming Fowl до абсурдної ситуації: вона анонсувала свою наступну гру, випустила демоверсію та одразу ж була змушена заявити, що розробку заморожено - у команди не вистачає фінансування.

01361.GojFkBH.thumb.png.9d8ddb726f02581446793baabd4df04c.png

Flaming Fowl складається з колишніх співробітників Lionhead. У 2018-му вона випустила комерційно провальну ККГ Fable Fortune, а у 2021-му реабілітувалася у вдалій та успішній тактичній RPG Gloomhaven. Нова гра студії називається Ironmarked і являє собою кооперативну покрокову RPG в антуражі Італії епохи Відродження.

Сьогодні Flaming Fowl анонсувала Ironmarked та опублікувала демо у Steam. І тут же прикріпила оголошення:

"На жаль, через нинішню нестачу фінансування в ігровій індустрії ми заморожуємо виробництво і проводимо скорочення. Нам доведеться розлучитися з деякими чудовими людьми."

Сторінка в Steam і демоверсія потрібні Flaming Fowl як рятувальна соломинка: студія сподівається, що збере достатньо "вішлистів" і завдяки цьому зможе довести інтерес публіки до гри та знайти фінансування десь іще. Крім того, це данина поваги тим, кого звільняють, - вони зможуть вказати Ironmarked у портфоліо і тим самим підвищити свої шанси знайти нову роботу.

Однак залишки Flaming Fowl переключилися на інший проект — менший, який студія зможе самостійно профінансувати.

Глава Flaming Fowl Крейг Омен (Craig Oman) дав інтерв'ю виданню VGC. Ось що він розповідає:

  • Студія була змушена заморозити Ironmarked після того, як від гри відмовився видавець. Це сталося минулого літа.
  • Flaming Fowl фінансувала виробництво зі своєї кишені майже рік і одночасно намагалася знайти нового партнера. Ironmarked пропонували понад 30 видавцям - усі відмовилися зі словами на кшталт: "має чудовий вигляд, команда крута, але ми зараз не підписуємо нові проєкти".
  • Омен підозрює, що річ у рівні бюджету. Flaming Fowl просила близько п'яти мільйонів фунтів стерлінгів, але видавці зараз зацікавлені або в дрібніших проектах, або навпаки — більше, в районі від 20 до 40 мільйонів фунтів стерлінгів.
  • Після успіху Gloomhaven контракт на Ironmarked вдалося підписати одразу. Крім того, в той самий період студії надходили різні пропозиції від інших видавців. Але коли від Ironmarked відмовилися, то ті видавці, що раніше були зацікавлені у співпраці, теж стали відповідати відмовою. Після кількох місяців пошуків нового партнера Flaming Fowl була змушена стиснутися із 30 осіб до дев'яти.
  • Як вважає Омен, зазвичай після кризи настають більш позитивні часи, але якщо цього разу круте піке індустрії затягнеться, то наслідки можуть виявитися важкими: закриється ще більше проєктів, закриється ще більше студій, багато талантів підуть в інші сфери діяльності, де більше стабільності.
Є й інша причина, чому Flaming Fowl вирішила випустити демо Ironmarked "в холосту". Омен згадує, що за часів Lionhead вони були змушені скасувати безліч ігор - наприклад, B.C. для оригінальної Xbox, Project Milo для Kinect і мультиплеєрну Fable Legends. Омену не хотілося, щоб ще одна гра згинула без сліду - навіть якщо вона так ніколи і не вийде, люди хоча б зможуть пограти в неї через демоверсію.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.