Перейти к содержанию

Новости "Балакучий" дизайн героїні та компактна столиця - докладніше про Star Wars Outlaws


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Хай буде з вами Сила! Сьогодні в усьому світі відзначається неофіційний День "Зоряних воєн". На честь свята видання Game Informer опублікувало важку статтю про прийдешню Star Wars Outlaws. Журналіст поговорив із розробниками та оцінив демоверсію. Багато тем з матеріалу вже висвітлювалися раніше, тож ми вибрали тільки нову інформацію.

rssImage-099b7420c473721a76f2f60ef3a6c3f0.jpeg

  • Переважна більшість співробітників Ubisoft Massive, з якими спілкувався автор Game Informer, є фанатами "Зоряних воєн". Коли студія вела переговори з Disney, сподіваючись попрацювати над однією з її франшиз, колишній керуючий директор Ubisoft Massive Девід Полфельдт (David Polfeldt) навів велику любов підлеглих до Star Wars як один з аргументів. За словами креативного директора Outlaws Джуліана Геріті (Julian Gerighty), цей аргумент увійшов до переліку тих, завдяки яким у підсумку співпраця і почалася.
  • Крокувати второваною стежкою в Ubisoft Massive не хотіли - натомість студія вирішила вибудувати гру навколо унікальної перспективи, яка містить зовсім інший набір персонажів і по-іншому представляє "далеку-далеку галактику". Коли команда взялася за роботу, вона проаналізувала доступні в "Зоряних війнах" архетипи. Усі фахівці були знайомі зі шляхами джедаїв і повстанців, проте набагато менше у всесвіті приділялося часу різним пройдисвітам.
"Нам здалося, що одним із невивчених аспектів у Star Wars, особливо останнім часом, є персонаж шахрая. Це герой-початківець, з яким можна було б себе асоціювати. Він робить свої перші самостійні кроки в галактиці, вивчає світ і зв'язується з людьми та фракціями, з яких і складається сама галактика. Це було однією з тих речей, про які ми знали на самому початку шляху: потрібно прописати особисту історію і створити по-справжньому живу галактику."

Джон Бйорлінг (John Björling), помічник наративного директора

  • У підсумку головною героїнею Star Wars Outlaws стала Кей Весс - злодійка родом із міста Канто-Байт, яке ви могли бачити у фільмі "Зоряні війни: Останні джедаї". Однак виросла Кей не в розкішному районі з казино та іподромами, а в його робочій зоні. Саме там вона почала промишляти кишеньковими крадіжками, перш ніж стати повноцінною злодійкою. За словами помічниці арт-директора Марти Йонкер (Marthe Jonkers), художники постаралися відобразити якомога більше історії героїні в її дизайні. Наприклад, у неї зламаний ніс і повно шрамів, що свідчить про непростий шлях дівчини.
  • Дія Outlaws відбувається в проміжку між фільмами "Імперія завдає удару у відповідь" і "Повернення джедая " - на цей період припав розквіт організованої злочинності. Для студії було важливо підтримати візуальний стиль класичної трилогії, тому девелопери ретельно вивчили фільми і проаналізували джерела натхнення для франшизи. Дійшло до того, що фахівці розглядали об'єктиви, які використовували під час зйомок перших фільмів за Star Wars. Також колектив хотів віддати належне баченню Ральфа МакКуоррі (Ralph McQuarrie) - дизайнера, який створив культові образи Дарта Вейдера, Чубакки та багатьох дроїдів. Для цього Ubisoft Massive слідувала трьом правилам: силуети, що виділяються, "Правило трьох секунд", а також надання і збереження індивідуальності персонажам, локаціям, транспортним засобам тощо.
  • Кей Весс мріє провернути пограбування століття, щоб забезпечити собі справжню свободу і до кінця життя ні в чому не мати потреби. Однак остання місія пішла не за планом, через що дівчина потрапила до списку розшукуваних злочинців. У підсумку вона опиняється на місяці під назвою Тошара, де свої справи ведуть одразу кілька злочинних кланів.
  • Демоверсія стартувала в столиці Тошари - у місті Мирогана. Поселення це досить компактне, але вельми жваве. За словами Джуліана Геріті, команда не хотіла створювати місто, в якому легко заблукати. У підсумку в Ubisoft Massive вийшла щільна локація, наповнена активностями на кшталт міні-ігор. У серці міста, як і на інших планетах, розташована кантина - саме тут Кей збиратиме інформацію і прийматиме замовлення.
  • В арсеналі злодійки не тільки її спритні пальчики, а й гак-кішка, бінокль, бластер і шпилька-відмичка. До речі, злом замків в Outlaws оформлений у вигляді невеликої ритм-гри. Разом із героїнею подорожує і звірятко-меркаал на прізвисько Нікс. За словами розробників, він набагато більше, ніж просто вихованець. Він є невід'ємною частиною Кей і завжди готовий допомогти, чи то відволікання ворогів, чи то натискання віддалених кнопок. Пізніше до парочки приєднається дроїд ND-5, разом із яким вони занурюватимуться у світ криміналу.
"Як головний персонаж у нас виступає Кей, але насправді це Кей і Нікс. Саме вони є єдиним протагоністом. Нам дуже хотілося ввести цей унікальний дует у роль головного героя у всесвіті "Зоряних воєн". Вони багато працюють разом, і Нікс допомагає їй, але насправді він її хороший друг. [...] Ці стосунки і цей дует роблять Кей унікальним персонажем, унікальним пройдисвітом. Вона не одна. Вона не робить все це сама. У неї є спільник. Це додає архетипу оригінальності."

Марта Йонкер

Квітневий сюжетний трейлер.

  • Значущою складовою пригоди стане система репутації. Героїні доведеться вибудовувати стосунки відразу з кількома синдикатами. Можна до максимуму розвинути відносини з одним угрупованням або ж намагатися балансувати між усіма сторонами. Якщо Кей зуміє провернути місію на території клану по-тихому, її стосунки з ним не зіпсуються. Але якщо довелося вступити в бійку з тими ж Пайками або ж злодійка потрапила в об'єктив їхньої камери спостереження в забороненій зоні, довіра Пайків до Весс знизиться. За хороших стосунків протагоністка зможе вільно відвідувати сховища злочинців, отоварюватися в магазинах на їхніх територіях зі знижками і навіть отримувати допомогу в особливих ситуаціях на кшталт конфліктів з іншими кланами або навіть з Імперією.
  • У Star Wars Outlaws гравці зустрінуть одразу кількох знайомих персонажів на кшталт Джабби Хатта і леді Кі'ри з кінострічки "Хан Соло: Зоряні Війни. Історії". Джон Бйорлінг запевнив, що кожне камео матиме під собою вагому основу - героїв не додаватимуть просто заради фансервісу.
  • Для переміщення по великому світу Тошари знадобиться спідер, який викликається натисканням однієї кнопки. На думку журналіста Game Informer, він вийшов досить зручним, швидким і маневреним. Під час поїздок Кей може слухати радіопереговори, які вказують на потенційні точки інтересу й активності.

Автор видання вважає, що в Star Wars Outlaws криється великий потенціал. Гра нахапала найкраще з інших ігор, а також здатна запропонувати цілу купу ігрових можливостей і занять. У ній є перестрілки, стелс, дослідження відкритого світу, покатушки на спідерах і космічні битви:"...На мій погляд, кожна складова Outlaws, до якої мені вдалося доторкнутися, заслуговує свого місця в цій великій космічній одіссеї".

Star Wars Outlaws вийде 30 серпня на ПК, PlayStation 5 і Xbox Series, включно з підпискою Ubisoft+. Володарі золотого або ультимативного видання зможуть почати грати раніше - з 27 серпня. 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.