Перейти к содержанию

Новости Наступний проєкт від авторів Dreams "радше гра, ніж творчий інструмент"


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

У ігор Media Molecule часто є акцент на інструменти для творчості: вони були важливою частиною серії LittleBigPlanet, а в Dreams взагалі стали ключовою особливістю. Але новий проект студії, схоже, буде радше грою, ніж редактором.

rssImage-939acd21c0b218ad3f6333cb0da1ab1a.png

Про це розповів співзасновник Media Molecule Марк Хілі (Mark Healey). Він пішов зі студії рік тому, а нещодавно відвідав подкаст MinnMax і поговорив про свою кар'єру. Ось деякі цікаві факти з інтерв'ю Хілі:

  • Хілі застав виробництво наступної гри Media Molecule, хоч і не знає, в якому стані вона перебуває просто зараз. Він може розкрити лише дві речі: що це нова франшиза і що "це скоріше гра, ніж творчий інструмент". За словами Хілі, Sony все ще вірить у Media Molecule і дасть змогу студії випустити щонайменше ще одну гру.
  • Вважається, що Dreams не стала великим комерційним успіхом. Хілі думає, що грі варто було вийти на ПК, тому що вона там виглядала б як рідна. Але найбільше розробник шкодує, що в Dreams не зробили мультиплеєр: Хілі дивиться на інші ігри з великою ставкою на конструктор (на кшталт Roblox або Fortnite) і вважає, що мультиплеєр став найважливішим фактором їхнього успіху. У Media Molecule були напрацювання мультиплеєра в Dreams, але не склалося.
  • Хілі хотів зробити Dreams продовженням LittleBigPlanet і задіяти в ній Сакбоя - символ серії. На його думку, Сакбой відгукнувся в душах дуже багатьох людей - в'язаний чоловічок сподобався навіть мамі Хілі, яка нічого не розуміла у відеоіграх. Але за цю ідею Хілі міцно не тримався - через кілька діалогів колеги з Media Molecule переконали його, що Dreams краще зробити окремою франшизою.
  • У якийсь момент видавцем першої LittleBigPlanet могла стати Microsoft - представник корпорації зацікавився грою, коли побачив її на виставці GDC. Media Molecule на той момент уже почала співпрацювати з Sony, але, наскільки пам'ятає Хілі, жодних контрактних зобов'язань тоді ще не було, тому за великого бажання студія могла втекти до Microsoft. Однак цього не зробили - Хілі вирішив, що це просто "морально неправильно".
  • Хілі - творець Rag Doll Kung Fu, першої гри не від Valve, яка стала продаватися в Steam. Через багато років вона продовжувала приносити дохід, нехай і дуже маленький - близько $100 на рік. Але Хілі втратив доступ до облікового запису, через який видавав цю гру, і коли йому надійшов лист із проханням оновити платіжні дані, він по-старечому плюнув на цю справу - там, мовляв, усе одно копійки, метушня з обліковим записом того не варта.

Нагадаємо, через кілька місяців після того, як Хілі пішов із Media Molecule, там провели скорочення - звільнили близько 20 зі 135 співробітників. На тлі інших новин це не найстрашніше, що могло б статися зі студією, але шанувальники все одно стали переживати за майбутнє студії. На щастя, поки все складається вдало, і ще один шанс у Media Molecule все-таки з'явиться (напевно!).

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.