Перейти к содержанию

Новости Бос Moon Studios радий, що No Rest for the Wicked стартувала саме в ранньому доступі


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник

Публіка прохолодно зустріла ранню версію No Rest for the Wicked - на перших порах екшен-RPG зібрала змішані відгуки. Проте глава Moon Studios Томас Малер (Thomas Mahler) задоволений рішенням випустити проєкт в Early Access. Своєю точкою зору розробник поділився в соцмережі X.

rssImage-5811067e1273054986dec1978f0065cc.jpeg

  • За словами Малера, прем'єра в ранньому доступі - "одне з найкращих рішень" команди.
  • Деякі геймери хотіли б, щоб Wicked, Hades II та інші новинки добиралися до магазинів уже в готовому вигляді. Однак керівник Moon наполягає, що Early Access - найцінніший інструмент, значимість якого з роками тільки зростає:
"Думаю, у міру того, як пристрій ігор ставатиме дедалі складнішим і вигадливішим, ми дедалі частіше зустрічатимемо різні форми раннього доступу. Скажу з нашого досвіду, що ми ніяк не випустили б Wicked 1.0 без усіх тих даних, які тепер отримуємо, і без фідбеку від користувачів. І я маю на увазі справжніх користувачів, а не фокус-групу.
Навіть якби у нас було вдвічі-втричі більше співробітників, це було б просто неможливо: наш продукт - занадто комплексна штука. Дев'ять жінок не народять дитину за місяць і таке інше."
  • Як зауважив Малер, деяким іграм ранній доступ пішов би тільки на користь. Як приклад фахівець навів оригінальну Dark Souls - Early Access дозволив би компанії FromSoftware відшліфувати локації на кшталт Забутого Ізаліта, якому явно варто було приділити більше часу.
  • Директор Moon також пояснив, чому далеко не у всіх ситуаціях годиться варіант одразу відправити на прилавки версію 1.0, а потім постачати її апдейтами і доповненнями. Ранній доступ дає студіям можливість легко вводити в гру свіжий контент і механіки. А ось коли щось не встигає до повноцінного релізу, розробники це просто вирізають.
  • Керівник переконаний, що в програмах на кшталт Early Access з'являтимуться проєкти, які не вдалося б створити в рамках традиційної моделі виробництва. Тому аналоги раннього доступу потрібні і на PlayStation, і на консолях Nintendo, стверджує Малер:
"Індустрія змінюється стрімко, і немає сенсу триматися за обмеження, які були нормою 5-10 років тому.
Зрештою люди просто хочуть грати в класні ігри. Важливий не процес розробки, а результат, і якщо гравці на вашій платформі не мають доступу до тих чи інших класних пригод, то ви надаєте своїй аудиторії ведмежу послугу."

No Rest for the Wicked поки що продається тільки в Steam. Справи у гри потихеньку йдуть в гору - призначені для користувача рецензії вже досягли позначки "В основному позитивні" (72 %).

Рольовий бойовик від Moon Studios завітає і на PlayStation 5 з Xbox Series, але це станеться після закінчення раннього доступу. Автори не уточнюють, скільки триватиме стадія Early Access.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.