Перейти к содержанию

Battlefield 4


djava

Рекомендуемые сообщения

У меня 8.1 печ770.с утреца протестирую.мож есть у кого такая же видюха?

Требования:
• Pentium
• 16 МБ ОЗУ
• Клавиатура
• Мышь

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Женя, не хочу тебя растраивать, но у нас с Ромой лицензия.

Изображение

Изменено пользователем lost_hellgast (смотреть историю редактирования)

...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

@olezuk77, у меня gtx 770, но Win7. Производительность описана выше парой постов.
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Эта, сцуко, поделка, продолжает регулярно (в мульте) вешаться, с сообщением "прекращена работа программы". НЕНАВNCTb, во все поля.

H0N3YP13.png
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Жека вот немного инфы насчёт -

This is the hidden content, please

...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

для меня маст хэв - Параселы, Дорога Голмуд, Дамба на Меконге, Зона затопления и Завод 311. остальные не шибко понравились. ну, а если скучно и надоел масштаб, иди на сервак без взрывчатки с картой Операция Взаперти. там хоть обходные пути есть в отличии от идиотского метро с БФ3

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Режимы как вообще? играю в классику, захват..думаю попробовать olbitiration, да и раш вроде ничё так

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

думаю попробовать olbitiration

попробуй, только сразу выделяй на 1 матч 1,5-2 часа. Я уже который вечер, как сяду "на 5 минут", так часа полтора играю и ни конца ни края не видно.
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

@Sleepwa1ker, я конквест предпочитаю. штурм еще в первом и втором БК надоел. а конквест почти тоже самое что читать классику Изменено пользователем djava (смотреть историю редактирования)
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

та просто в конквесте ты в танк садишься и валишь всё :lol:

тактики зеро

...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ну это смотря с кем играешь - часто танков нету или тебя в нем разносят, как только приедешь на точку, ну или по кустам ездить, бгг

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

с кем, с кем, с самим собою :lol: Рома в танк залез и погнал))))

...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

, это ты исходя из игры на заводе сделал вывод? если техники нет, то я как и остальные - становлюсь пешеходом. на зданиях от танков и вертушек потом отплевываюсь;) так что вот так.
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

та ладно, давай не будем :lol:

если танки есть то ты сразу там)))

...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

ой, Саня, давай тоже не будем. поиграл полтора раунда со мной и говоришь так, будто со мной все время играл. сначала посмотри на мой счет. сколько я на танках отстрелял, а сколько с оружия. выводы сделаешь сам. скажу тебе одно - после БК2 танки в говно в батле скатились. физика движения как у гоночного болида, на любом камушке танк несет на скорости. им хоть и добавили примочек (совместили оптику, спаренный пулемет и дым), но реально они поле боя никакие. в лоб с РПГ (любого причем) дамаг большой наноситься, а в борт попади или еще хуже, в двигатель, то ты легкой мишенью для рекона с с4 становишься.

Изменено пользователем djava (смотреть историю редактирования)
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

та не важно шо там с танками

сколько мы с тобой играли, у тебя всегда такой принцип был, если танк есть - сразу в него и погнал к/д набивать :lol:

Изменено пользователем lost_hellgast (смотреть историю редактирования)

...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Выкатили гиговый патч, вроде говорят пофиксили краши и чуть-чуть баланс

Сам пока только качаю

CRASHES & FREEZES

-Fixed a crash that would occur randomly during gameplay.

-Fixed a crash that would occur when an object is destroyed.

-Every time that a player exited a vehicle, there was a small chance that the server would crash. This has been fixed.

-Fixed an occasional crash during SP gameplay.

-Fixed a crash that would occur during level loading.

-Sometimes the game would attempt to load a model at the same time as it was being thrown out of memory. This has been fixed.

-Sometimes the game would crash after removing old bullet holes/scratch marks in the world. This has been fixed.

-Sometimes when a player or enemy was sitting in the jeep gunner entry and got killed, his body would rest on the vehicle in such a way that the physics simulation would require lots of CPU usage. This has been solved.

-Fixed a crash occurring on Flood Zone when playing Conquest Large.

-Fixed a common crash relating to surface shaders.

-Fixed a crash on Test Range that could occur when using sniper rifles.

-Fixed a common crash that occurred during map transition.

-Fixed a crash that occurred when bringing up Battlescreen in-game on the Test Range.

-Fixed a memory allocation bug that could lead to crashing.

-Fixed a single player crash that could sometimes occur when being killed by AI enemies.

-Fixed an issue where the game would get stuck in infinite loading if you got disconnected while trying to access online content.

-Fixed an issue in single player in the South China Sea mission where the game would crash when idle for more than 60 minutes.

-Fixed an issue where the game would get stuck in infinite loading if you used Win+L to lock your PC during loading.

NETWORK PERFORMANCE

Eliminated a network sync bug

If you’ve been experiencing situations in multiplayer where it appears that you are taking damage from enemies through walls, you might have been the victim of a network sync bug. In this game update, we have identified and eliminated one such bug that caused this type of gameplay experience. We are continuing to work on more multiplayer optimizations concerning network performance.

Improved Network Smoothing

We have made some improvements to the ”Network Smoothing” functionality that you can find in the OPTIONS>GAMEPLAY menu. The Network Smoothing slider governs a group of settings that aim to produce a tighter multiplayer experience based on your specific packet loss situation.

Removed network lag

In certain specific situations, network lag would be introduced when interacting with objects in the game. This has been experienced by some players during melee combat, when climbing ladders, and when operating stationary weapons. The cause for these specific network lag situations has been solved.

GAMEPLAY BALANCING

-Removed the scout helicopter at the final base for the defenders in Rush mode on Siege of Shanghai

-Adjusted a Conquest flag position on Zavod 311 that was obstructing vehicles.

-At Hainan Resort in Rush mode, defenders were given too much armor at the first base. We have removed the defender IFV at the first base, added an attacker IFV at the first base, and increased the spawn delay on the defender IFV at the third base.

-Fixed so that there is 1 revive per round Defuse, as opposed to 1 per set.

-Removed all previously placed C4 and mines after a round of Defuse to eliminate the possibility to affect the next round.

GRAPHICS

-Fixed a minor graphical error on Operation Locker.

-Fixed an issue where the in-game Battlelog would get distorted when a Commander launched an EMP attack.

-Fixed a floating container on Golmud Railway near flag C in Domination.

-Fixed an issue with the minimap in Rush mode.

-Fixed an issue in Obliteration mode where the red light flash and beep sound was not played when the bomb carrier was moving.

-Fixed an issue in Defuse where the bomb model sometimes did not display on the bomb carrier.

-Fixed minor graphical alignment issues in the Spectator Mode camera layout.

-Fixed an issue in Spectator Mode where the spectator's view incorrectly would get distorted during an EMP deployment from a Commander.

MISCELLANEOUS

-Fixed a bug that occasionally killed all sounds on the server if you fired the QBU-88 with an attached silencer.

-Fixed the issue where pressing B would bring up the console.

-Fixed an issue where the EMP effect lasted for too long on soldiers.

-Fixed an issue with an area you couldn't traverse near one of the M-COM stations in Rush mode on Siege of Shanghai.

-Fixed an issue relating to player skill levels. -Fixed an issue in Obliteration mode where the bomb would temporarily be placed in the sky after the bomb carrier was killed when swimming or in a water-based vehicle.

-Fixed an occasional jitter in the kill camera.

-Fixed so that Russian special characters are displayed properly in the chat window.

-Fixed so that the System Performance Test option is working as expected.

-Fixed a bug where a rank-up message would loop in-game

-Moved a machine gun position on Lancang Dam that was placed on top of a building that can collapse.

-Added sound when navigating the scoreboard in the End of Round screen.

-Fixed a broken ladder in Siege of Shanghai.

-Adjusted vehicle spawn locations on Dawnbreaker in Conquest mode to alleviate traffic jam.

-Fixed a flickering-issue on Siege of Shanghai when using NVidia drivers 331.52.

-Fixed a bug on Golmud Railway where a destroyed house at flag A would block gunfire.

-Fixed a Ticket count issue in Rush mode.

-Commanders can no longer erroneously try to get match-made into a game of Domination.

-If the user restarts checkpoint during the End Scene , he will receive an old objective along with the credits.

-Fixed a destruction issue on Flood Zone.

-Fixed a Rhib boat issue in one of the single player missions.

-Fixed an issue where players would respawn after getting killed and have no main weapon available.

-Fixed so you won't see the emblem of a user that you have blocked.

-Fixed an issue where you couldn't smash through the railings with a quad bike on the Dawnbreaker map.

-Added clickable buttons to the in-game Battlelog.

-Fixed a bug in single player where the player is killed if he climbs after Irish too fast up the ladder in one of the missions.

-Various other minor issues.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

интересно, а краш игры при падении небоскреба в Шанхае пофиксили? жаль проверить не возможности, ибо пров железо меняет и скорость вообще не малина, не говоря о пинге <_<

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

не прикол в том, что если небоскреб вне поля видимости, то игра не крешится. а если небоскреб ты видишь, то все, не поиграть дальше. в игровом чате много кто просил, чтоб его не трогали

Изменено пользователем djava (смотреть историю редактирования)
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.